Tbag Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Jeg så en trailer for den i høst en gang, men husker ikke hva den heter, har søkt på google som en gal, men jeg har jo ikke så mye å gå på, hva søkeord anngår, siden jeg, ja, bare har sett traileren. Jeg er ganske sikker på at filmen er ny, eller altså 2011-ny. Så vidt jeg husker ( ut fra trailer) så handler det om en dame som drar på en forretningsreise til et annet land, mens hun er i det landet hører hun en sang, tror hun sitter på hotellrommet når dette skjer, som vekker minner, eller noe sånn. Hun bestemmer seg for å bli lengre i byen og finne røttene sine?! haha, jeg aner ikke. Det er jo ikke så mye å gå på, men håper noen kanskje kan hjelpe meg:-)
Gjest uAnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 er det den med julia roberts... eat, love, pray, eller noe sånt?
Tbag Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2012 Nei, er ikke den, men takk for svar uansett!:-) Ut i fra traileren virker det mer som en action/thiller aktig sak.
Aziza Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Åhh, tror jeg vet det! Denne? http://www.adressa.no/kultur/film/filmanmeldelser/article1712967.ece Husker at jeg leste om denne filmen for en stund siden, og at det var relatert til et eller annet land i Sør-Amerika
Tbag Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2012 HURRA! Tusen takk Aziza! Det var akkurat denne jeg mente!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå