Gå til innhold

Forslag for å se bedre ut/bli kjekkere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann i starten av 20 åra.

Jeg ønsker selvfølgelig å se mest mulig attraktiv ut, og er derfor på jakt etter forslag til tiltak jeg kan gjøre for det! :)

Ting jeg har gjort:

-Trent på meg 15 kg muskler (var tynn). Merka faktisk at det ga økt interesse fra endel damer.

-Bleket tennene. Hadde gule tenner til tross for nær eksemplarisk tannhygiene.

-Bedret garderoben min.

-Sola meg til en fin farge.

Vil gjerne slippe svar om at det er det indre som teller og at "man skal være seg selv" osv, det vet man fra før av! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruke hudpleieprodukter

ansiktsbehandlinger ol

drikke mye vann

Holde seg i form

stelle oyenbryn

ny frisyre? striper?

Skrevet

har du stygt ansikt da? kviser byller, lite hår, viker, uren hud, flass osv?

Skrevet

Skaff deg god holdning i rygg og skuldre. Det trenger du ikke betale for, og jeg kan love deg det øker attraktivheten din med opptil flere hakk.

Jeg synes ikke en tannbleket muskelbunt med solariumsbrud hud er særlig sexy, men jeg synes det er sexy med en mann som har rett rygg, og lave skuldre! Og det er faktisk ikke så mange av dere, kikk litt rundt deg så oppdager du fort at mesteparten av de andre gutta slumper med holdninga.

PS: mener ikke at det skal se ut som du har en påle stukket opp i anus altså, så du trenger ikke være like rett i ryggen som miltæroffiserer. Bare litt rettere enn han som sitter ved siden av deg.

• Liker 8
Gjest Katten.
Skrevet

Du glemmer det viktigste: kroppsspråket ditt.

Klærne og utseendet forteller om hvordan du vil framstå, kroppsspråket forteller om tankene dine og hvordan du faktisk er.

Det finnes mange bøker på området men et par tips:

Bruk rolige, kontrollerte bevegelser

Rak i ryggen og hodet

Se folk i øynene

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som du ser veltrent, sunn og velstelt ut. Det er flott! Stopp der.

Går det for langt blir du den mannlige versjonen av en bimbo, dvs altfor stylet, dollet opp og kunstig. Dessuten ser det ut som du forsøker for hardt, og det er ikke tiltrekkende.

Som de andre sier, utstråling og kroppspråk. Ikke fall i den sleskete "bad boy"-fella og te deg som en drittsekk. Har sett utrolig mange veltrente, solariumsbrune gutter som gjør det, av en eller annen grunn. Det ser ut som de føler seg så tøffe og sexy at de nærmest er ute av stand til å vise sine mykere sider.

Smil! Vær vennlig, oppriktig og snill, men uten å la deg tråkke på eller misbrukes.

Og ja, øyekontakt. Veeeldig viktig. Noen ganger er noen sekunder med øyekontakt alt som skal til for å skape et inntrykk.

• Liker 6
Skrevet

Jeg fremstår faktisk ikke som så overfladisk og try hard irl som her :P Treninga var faktisk i svært liten grad pga damer. Tenna ser ut som naturlig hvite tenner. Og da jeg fortalte hu jeg holder på med at jeg tar solarium, så datt hun nesten av stolen i sjokk, for jeg fremstår ikke som typen som bryr seg om sånt :P

Har ikke spesielt uren hud, men bruker tretinoin (hudkrem) for å kvitte meg med det siste som er av tenårenes kviser/urenheter, om ikke alt er borte om et halvt år blir det nok en pillekur mot det.

-Drar til frisøren straks med en venn som kan en ting eller to om styling :)

-Øyekontakt og kroppsholdning er notert.

Bare å komme med mer om det er andre gode forslag

Skrevet

Legg ut bilde, så blir det lettere. ;D

Skrevet

Legger til om kroppsholdning: Pass på at du ikke sitter med armene i kors foran deg eller på andre måter har et "lukket" kroppsspråk. Det er slikt som gjerne skjer når man er litt stresset, nervøs eller lignende, men om du er bevisst på det kan du føre deg på en annen måte, slik at du utstråler trygghet (ikke gå i motsatt grøft der du sitter veldig bredbent og lener deg tilbake med armene over hodet heller, men len deg litt mot den du snakker med og ha armene normalt foran deg, gestikuler litt i stedet for å krysse armene). Slike ting virker.

Skrevet

Få en venninne til å hjelpe deg. En venninne som er sånn nogenlunde lik sånne damer du vil ha.

Jeg for min del finner solbrunhet og muskler avtennende, så du hadde skremt vekk meg med forvandlingen din. :)

Generelt vil jeg imidlertid si at selvtillit er viktig!!

Skrevet

Hår og klær er ting som har mye å si. Trening er det bra du har begynt på. God hygiene er selvfølgelig viktig.

Som folk nevner over her er kroppsspåk også viktig. Vis at du er åpen for kontakt!

Jeg for min del finner meg også mer tiltrukket av gutter som "ikke er redd for å drite seg ut". Som snakker og kommer med morsomheter uten å virke beklemt.

Skrevet

Jeg vil gjerne si hva jeg liker at menn ikke hopper over. Personligheten og væremåte vil ejg ikke gå så mye inn på...

Jeg liker menn som er velstellte, og ikke ser pjuskete ut.

Kommer litt ann på hvor mye hår men; Fjern alltid alt hår på ryggen, finn noen som er flinke på voksing.

Fjern hår i ørene, nesen og ha alltid nybarbert nakke om du har kort hår.

Skrubb deg i gang i uken, deilig etter soling og trening. Få vekk døde hudceller og ha litt egentid.

Å ha en plettfri intimhygiene er gull verd. Pussing av tenner, tanntrå osv. Jeg tenker ikke at du hopper over det, bare ikke glem viktigheten.

Sko; kjøp inn skopuss og gå over dem gjevnlig, sko for meg sier mye om hygienen ellers. :fnise: jeg kan bare tenke fra en jentes perspektiv; Jenter med fæle sko... kan ikke tenke meg en myk fot med manikyr under for å si det sånn...

Jeg mener ikke du skal følge dette slavisk, jeg bare sier hva jeg foretrekker. Ikke mange kamerater som snakker om dette seg i mellom.

http://www.youtube.com/watch?v=Oqps_-QfnOQ&feature=related

• Liker 2
Skrevet

jeg synes en avslappet men samtidig god holdning er viktig. Kommunikativt kroppsspråk, øyenkontakt, glimt i øyet. Når det gjelder hår HATER jeg striper og farget hår samt mye hårgelé på menn, men det er jo en smakssak. Det samme gjelder klær, jeg foretrekker en avslappet men velstelt stil. Mens andre liker jo mer stylet stil. Det mest attraktive er dog alltid menn som er fornøyd med seg selv og har funnet sin stil og er komfortabel med den. Ikke tro du kan få absolutt alle til å like deg - og enda bedre, drit i om de gjør det :)

Skrevet

Sko; kjøp inn skopuss og gå over dem gjevnlig, sko for meg sier mye om hygienen ellers. :fnise: jeg kan bare tenke fra en jentes perspektiv; Jenter med fæle sko... kan ikke tenke meg en myk fot med manikyr under for å si det sånn...

Det er vel ikke så ofte man går i sko som kan pusses? Jeg bruker det ikke, synes det blir harry. Liker å gå kledt pent og stilig, men ikke stivt.

Forøvrig synes jeg kroppen er penest når bare den er velstelt. God hygiene er viktig, mens manikyr, sminke kan lett bli turnoff hvis det blir for mye av det. De fleste er egentlig helt perfekte bare som seg selv hvis de spiser sunt, trener og har en positiv holdning. :)

Skrevet

Det er så deilig å kunne gå i møkkete arbeidsklær, ha bustete hår og 3-dagers skjegg :)

Jeg er så glad jeg er en HETEROFIL MANN!!!

• Liker 10
Gjest Katten.
Skrevet

Arbeidsklærne mine er dress, men jeg støtter bustete hår (til tross for at mitt er maskinkort) og tredagersskjegg!

Skrevet

Jeg trodde den metrofile mannen var ut og den barske var inn. Tydeligvis ikke.

• Liker 3
Skrevet

Han må tiltrekke meg utseendemessig først, ha en god kroppsholdning og et ansikt som appellerer til meg, ellers ser jeg ikke på han flere ganger enkelt og greit.

Har du dette kommer du langt, men noe av det viktigste hos en kjekk mann er fin hud. En ren og pen hud med en flott glød er noe av det jeg setter veldig høyt. Det viser på en måte at du vet hvordan du skal stelle deg.

Fine bryn er også et punkt. Liker de litt tjukke og rufsete på menn (men alt med måte), har du monobryn så napp litt, men ikke over do it :)

Skrevet

Bruke hudpleieprodukter

ansiktsbehandlinger ol

drikke mye vann

Holde seg i form

stelle oyenbryn

ny frisyre? striper?

Striper er stort sett ganske LOL, men mulig at mange av de jeg har sett med stripa hår har gjort det selv/hjemme.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her er en inspirasjonskilde:

Jeg klarte ikke å styre meg. Beklager... :fnise:

Endret av Pene sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...