meesah Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg trenger bare å blåse ut litt. Jeg og samboeren har tre barn, en datter på snart 9, og tvillinggutter på 5. De begynner på skolen denne høsten. Og jeg friker ut!!! Jeg har ikke småbarn lenger. Jeg synes det er så trist at den epoken er over. Jeg har så lyst på en til. Samtidig vet jeg jo at det kommer ikke til å skje. Jentungen har en del utfordringer som vi må følge opp, og gutta våre skal jo ha oppfølging de også. I tillegg så er jeg ikke så god på å være gravid heller. Har mange grunner for å ikke få flere barn, og ingen grunner for å få, annet enn at jeg har så lyst på en til!!! Og nå er ei jeg kjenner gravid med nr 5, og jeg har esten lyst til å gråte av sorg over at den delen av livet mitt er ferdig.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Jeg trenger bare å blåse ut litt. Jeg og samboeren har tre barn, en datter på snart 9, og tvillinggutter på 5. De begynner på skolen denne høsten. Og jeg friker ut!!! Jeg har ikke småbarn lenger. Jeg synes det er så trist at den epoken er over. Jeg har så lyst på en til. Samtidig vet jeg jo at det kommer ikke til å skje. Jentungen har en del utfordringer som vi må følge opp, og gutta våre skal jo ha oppfølging de også. I tillegg så er jeg ikke så god på å være gravid heller. Har mange grunner for å ikke få flere barn, og ingen grunner for å få, annet enn at jeg har så lyst på en til!!! Og nå er ei jeg kjenner gravid med nr 5, og jeg har esten lyst til å gråte av sorg over at den delen av livet mitt er ferdig. Da foreslår jeg at du faktisk gråter, for det er nettopp en sorg i det å være ferdig med en epoke. Du har tross alt vært småbarnsmor i snart 9 år, og du må omstille deg til en helt ny rolle. Du trenger ikke å ta deg sammen, du trenger å snakke om den sorg du føler på, de gledene du har hatt, alt du assosierer småbarnslivet med. Og til slutt vil jeg gi deg en
meesah Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2012 Tusen takk for de fine ordene. Jeg har faktisk ikke tenkt på det slik:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå