AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg hadde ONS i helgen, med en fantastisk fin fyr som jeg visste hvem var fra før. Jeg har de siste årene styra frem og tilbake med en annen mann, og har hele tiden syns at sexen der har vært bra. Jeg har derfor sammenlignet ham med de andre jeg har ligget med, men ingen har "nådd opp". Inntil i helgen... Sexen var veldig bra, og helt ulik annen ONS jeg har hatt tidligere! Jeg har vel kanskje ikke vært så voldsomt flink til å ta initiativ i senga, men det har forandret seg den siste tiden. Likevel lurer jeg litt på hva andre tillater seg gjøre på ONS. Suger dere feks? Jeg gjorde det denne gangen, og syns det var helt greit... Han er ca ti år eldre enn meg, erfaren og opptatt av at jeg skulle bli tilfredsstilt. Nå kan det vel kanskje ikke kalles noen ONS - faren for at det gjentar seg er ganske stor...
Gjest -J- Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Hva er ONS? Hvem definerer det? Og hvorfor må du sjekke med andre hva som er normalt? Lev livet ditt etter din egen standard og bestem hva som er rett for deg selv. Jeg har selv inntrykk av at min definisjon av ONS er totalt annerledes enn den enkelte andre her praktiserer hvor det handler kun om sex, snike seg vekk før den andre våkner, skam, anger, har sex med en person de aldri kunne tenkt seg å gjøre det med edru eller være i et forhold med, etc. For min del liker jeg å kalle det FNS - First night stand. Det skjer når jeg møter en jente det klaffer så bra med at det ikke stopper før vi er nakne og hengir oss til hverandre. Kanskje sees vi ikke igjen, kanskje stifter vi varig bekjentskap, men det er aldri negativt laddet og vi skillest alltid som gode venner. Som vanlig er jeg en mester på å ikke svare direkte og kort på et spørsmål, men jeg følte for å skrive litt i kveld. Svaret på spørsmålet har jeg vel også egentlig gitt deg: Gjør det som er naturlig for deg. Ettersom du gjorde det var det vel naturlig for deg og jeg antar at din elsker satt pris på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå