catwar Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Lurte på ein ting.. Fekk høyre her eindag at om ein skal søkje jobb i Oslo eller ein anna vilkårleg plass der bokmål e hovudmålet, må ein då tilpasse seg det og skrive bokmål i søknaden?? Eg syns verkeleg det at det heilt feil!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Nei, du skriv søknad på akkurat den målforma du vil. Det du må rekne med, er at dersom du skal jobbe i offentleg sektor, så må du kunne nytte båe målformene. I visse situasjonar har ein krav på å få svar på brev med same målform som ein skreiv brevet med. 2
Moscato Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Nei, ein skriv på den målforma ein sjølv vil. Mi personlege erfaring er at ein blir lagt litt betre merke til (på ein positiv måte) om ein skriv godt nynorsk. Har ein i tillegg ei lett forståeleg nynorsk-nær dialekt og eit venleg vesen er mykje gjort. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Jeg tror det går greit å skrive nynorsk, så lenge man ikke overdriver. Med å overdrive, så mener jeg å bruke typiske nynorskord som ikke finnes i den dagligdagse bokmålstalen. Som for eksempel hjå, røynda, løyndomen osv. Kanskje ikke de vanligste ordene i en jobbsøknad, men jeg vil ikke bruke tid på å tenke ut aktuelle ord. For meg er det til tider grusomt å lese nynorsk, og andre ganger kan jeg synes det er fint. Det kommer helt an på hvordan man skriver det
Grønt blad Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Jeg skriver alltid jobbsøknaden på den målformen annonsen har. Er jobbannonsen på bokmål skriver jeg søknaden på bokmål, er annonsen på nynorsk skriver jeg søknaden på nynorsk. I Oslo finner man flest annonser på bokmål, men også noen på nynorsk.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg har hatt jobb i Oslo med kolleger som brukte nynorsk i all skriftlig kommunikasjon. Gikk strålende, det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå