AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg er laktoseintolerant, men jeg tåler bittelitt av det i mengde av og til, så jeg lurer på om jeg kan få i meg kesam eller Cottage Cheese uten at magen går helt bananas? Noen som har god kjennskap til produktet og vet om det er veldig mye melk i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2012 #2 Del Skrevet 24. januar 2012 ?? Cottagecheese og kesam er melkeprodukter så ja de er fremstilt av melk og har BARE ren melk i seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Del Skrevet 24. januar 2012 Ok takk, da vet jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilejenta78 Skrevet 24. januar 2012 #4 Del Skrevet 24. januar 2012 Ok takk, da vet jeg det. Nederst på denne siden står det hva som er mye eller lite laktose i av melkeprodukter: Min lenke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Del Skrevet 24. januar 2012 Nederst på denne siden står det hva som er mye eller lite laktose i av melkeprodukter: Min lenke I følge denne listen er det så mange gram laktose pr 100gram i produktet. Cottage Cheese 1,5 Kesam Orginal 4,8 Kesam mager 4,3 Kesam vanilje 2,8 Det vil si at en med laktoseintoleranse som ikke er MEGET intolerant, trygt kan ta seg en Cottage Cheese, pga det ineholder faktisk ikke horrible menger, ikke i forhold til flere produkter som hadde 5gram og mer laktose pr 100 gram. Dvs Licorice, du uttalte deg om noe du ikke helt visste noe om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. januar 2012 #6 Del Skrevet 25. januar 2012 I følge denne listen er det så mange gram laktose pr 100gram i produktet. Cottage Cheese 1,5 Kesam Orginal 4,8 Kesam mager 4,3 Kesam vanilje 2,8 Det vil si at en med laktoseintoleranse som ikke er MEGET intolerant, trygt kan ta seg en Cottage Cheese, pga det ineholder faktisk ikke horrible menger, ikke i forhold til flere produkter som hadde 5gram og mer laktose pr 100 gram. Dvs Licorice, du uttalte deg om noe du ikke helt visste noe om. Nå må du lære deg å lese skikkelig før du kommer med dumme uttalelser da AB! Jeg har ikke skrevet et ord om laktose. Jeg påpekte bare at alle produktene var laget av melk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #7 Del Skrevet 25. januar 2012 Dvs Licorice, du uttalte deg om noe du ikke helt visste noe om. Så så, politimann. Spørsmålet til TS i selve innlegget var faktisk 'er det mye melk i det?' 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #8 Del Skrevet 25. januar 2012 Ts her, har ikke sett den listen, tusen takk for link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. januar 2012 #9 Del Skrevet 25. januar 2012 Så så, politimann. Spørsmålet til TS i selve innlegget var faktisk 'er det mye melk i det?' Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå