@shygirl@ Skrevet 2. januar 2004 #1 Del Skrevet 2. januar 2004 Er det noen som vet hva denne serien glass heter....? Sliter litt med å finne det ut.... På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 2. januar 2004 #2 Del Skrevet 2. januar 2004 Du vet ikke hvem produsenten er heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. januar 2004 #3 Del Skrevet 2. januar 2004 Vrir hjernen min her. Kjøpte slike glass i bryllupsgave til min kusine, men det var i 97, så jeg husker ikke.. Lover å si ifra hvis jeg kommer på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #4 Del Skrevet 2. januar 2004 Orrefors Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #5 Del Skrevet 2. januar 2004 Venise Saphir heter de. Selges bla på Tilbords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 2. januar 2004 #6 Del Skrevet 2. januar 2004 disse kanskje? Intermezzo fra Orrefors.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shygirl ikke innlogget.. Skrevet 3. januar 2004 #7 Del Skrevet 3. januar 2004 Takk for svar.. Intermezzo er ikke den typen jeg leter etter... Jeg trodde det var noe med saphir i navnet, men kan ikke finne de noe steder på nettet... Jeg får lete videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 3. januar 2004 DER fant jeg dem...! Det var Venise Saphir....! Tror ikke de bruker navnet så mye på norske sider på nettet... Her er de.... Nydelige glass.... Tusen hjertelig takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. januar 2004 #9 Del Skrevet 3. januar 2004 Venise Saphir er på salg hos Tilbords nå. - 30% :blunke: hvitvinglass (96,-) 67,- rødvinglass (102,-) 69,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 4. januar 2004 Takk for tipset, @lfa! Det blir nok Tilbords-besøk mandag morgen, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå