Glynis Skrevet 28. januar 2012 #21 Del Skrevet 28. januar 2012 Hun er jo ikke helt normal da hun kjøper og bruker gutteparfyme. Uansett da tok jeg saker i egne hender og ringte henne mens vi var på webcam. Jeg ringte og han lo og sa at jeg ikke kom til å tørre å si det rett ut. Dessuten har jeg en koffert hos dem, og har 2 ganger på webcam sett at hun bruker en av genserne mine der. Hun mener hun har den på fordi når hun rydder kan hun f.eks finne den på vasken etter at han har vasket hender osv. Han kan jo få vann på ringen, men det er ett eller annet med at han får såpe under den (?) Kan ikke forstå at en hel side med innlegg har trodd at det er mannen som er problemet. Selv uten å lese den andre tråden (som jeg selvsagt har gjort fordi den var hysterisk) er det jo lett å se hvem som er litt koko her. Hva i alle dager har gutteparfyme med saken å gjøre? 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/624669-s%C3%B8stra-bruker-forlovelsesringen-hans/page/2/#findComment-10386283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 28. januar 2012 #22 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Nei, det er der du tar feil. Selvstendige menn (som undertegnede) har ikke sansen for manipulerende kvinnfolk, hvilket er bildet TS tegner av seg. Å stille (ikke sette) krav er helt ok, men å manipulere er ikke det samme som å stille krav. Du er kanskje ikke oppegående nok til å se forskjellen? Du mente ikke at TS sin forlovede var selvstendig? Han må jo bli tatt vare på av søsteren da de ble foreldreløse når han var 22 år!! (Da de fleste vanlige folk har flyttet hjemmefra for lengst og klarer å passe seg selv) Endret 28. januar 2012 av Jade 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/624669-s%C3%B8stra-bruker-forlovelsesringen-hans/page/2/#findComment-10387121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå