AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Hei! Jeg har ett spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg å svare på. Jeg er 25 år og tar historie og naturfag som er de siste fagene jeg trenger for å få dekka alle 6 jeg trenger for å kunne søke meg inn på høyskole etter 23/5 regelen. Plutselig ble jeg veldig usikker på om jeg har nok praksis, også finner jeg ikke så mye om det på nettet. Det jeg har er to år på vgs med mye fravær pga sykdom og graviditet som da igjen gjorde at jeg ikke fikk karakter i alle fag. Gjelder disse to årene alikevel? Jeg har også ett barn på 4 år som jeg var hjemme med i de to første årene. er det bare disse to årene som kan gjelde? jeg har også jobbet snart to år med veldig variabel arbeidstid men sånn ca 70 %. Tror dere dette holder?
Chelmon Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Dersom du var elev ved en VGS skole i 2 år skal det telle ja, så lenge du ikke sluttet på skolen før tiden. Du må ha de 6 fagene du nevner, samt at du må fylle kravene til 3 år ekstra som kan være: (hentet fra samordna opptak) Lønna arbeid I utgangspunktet blir det kravd heiltidsjobb som må ha vart samanhengande i minst eit halvt år før det kan telje. Deltidsarbeid som har vart i 6 månader blir godkjent når det er minst 50 % stilling. 100 % stilling i eitt år omfatter ca. 1 650 timar. Deltidsarbeid blir rekna om til heiltid med utgangspunkt i 37,5 timars veke, men 90 % stilling eller meir reknast som full jobb. Ved utrekning av heile månader blir det brukt vanlege forhøyingsreglar, dvs. at t.d. fem månader pluss minst 15 dagar blir forhøyd til 6 månader. Viss varigheit ikkje er oppgitt frå dato til dato men i heile måneder, blir det avrunda til næraste månad i søkjaren sin disfavør. Dette gjeld òg etter omrekning av deltid. Det kan berre godskrivast ein heiltidsjobb om gangen, dvs. at overtid eller to arbeidsforhold eller jobb/skole samstundes ikkje gir ekstra utteljing. Dokumentasjon: Arbeid må dokumenterast med attest frå arbeidsgivar, likningskontor eller anna offentleg myndigheit som kan stadfeste arbeidsforholdet. Attesten må opplyse om kva slags arbeid som er utført, varigheit frå dato til dato samt omfang anten i form av stillingsprosent eller timetal. Attestar med uspesifisert deltidsarbeid blir ikkje godkjente. Søkjarar som driv sjølvstendig næringsverksemd må dokumentere praksis med attest frå likningskontor og føretaksregister. Omsorgsarbeid Omsorgsarbeid er ulønna omsorg for barn (eller vaksne, evt. med omsorgsløn) i eigen heim, og blir godskrive som annan yrkespraksis. Omsorgsarbeid på minst halv dag kan godkjennast. Dette inneber at halvdags omsorgsarbeid kombinert med halvdags yrkesarbeid/utdanning gir uttelljng for heildags aktivitet. Omsorgsarbeid ved sida av heiltids arbeid eller utdanning tel ikkje. Dokumentasjon: Omsorgsarbeid for eigne barn må dokumenterast med bustadattest frå folkeregistret for søkjaren og barna. Omsorgsarbeid i eigen heim for eldre, funksjonshemma og sjuke må dokumenterast med attest frå lækjar, sosialkontor eller sjukehus. Har du arbeidspraksis som ikkje er nemnt her, eller du er i tvil om praksisen din vil telje, kan du ta kontakt med ein av lærestadene. Om du er usikker kan du snakke med opptaket der du har tenkt å søke, de vet som regel alt dette
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 takk for svar! Da har jeg nok alt jeg trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå