Gå til innhold

pierre robert sportsbh


skandale

Anbefalte innlegg

Bruker h&m sine nå, fordi de er billige og greie. Har hørt mye bra om Pierre Robert, men hvordan er størrelsene i forhold til h&m sine? Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! :) h&m sin er stor i størrelsene. Feks str M strammer ikke rundt meg i det hele tatt, sitter dårlig, og for løst. Jeg må ha S i H&M sine for at det skal sitte bra. Men i Pierre Robert, så er M perfekt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker PR. De sitter supergodt og er kjempebehagelige i stoffet :)

Jeg bruker 60 i BH (rundt under puppene) og størrelse S er perfekt for meg(om du lurte på størrelse også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjempegode!!! alt er supert med de, og jeg finner ingenting negativt!!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gode og behagelige, men ikke noe jeg kan bruke til jogging da jeg har ganske store pupper. Da støtter den ikke nok. Men til alt annet bruker jeg den hele tiden! Har M, og bruker 75D til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har testet treningstightsen de nettopp har kommet med også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svarene!

Har store bryster jeg også, så trenger god støtte. Støtter de mer eller mindre enn h&m sine, da? Føler jeg godt kan bruke dem til jogging, selv om det sikkert finnes bedre alternativer.

Og stoffet, hvordan er det i forhold? Tykkere eller tynnere?

Endret av skandale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bartenina

Ser dere skryter dem til himmels, er allerede solgt jeg, men jeg lurer på noe. Er de ikke tynne? De fra h&m er jo litt tykke og det er jo fint for å holde ting på plass (men de er ikke stretchy nok synes jeg), men holder PR virkelig puppene på plass når man f.eks løper? Mine hopper ganske mye selv med h&m sin i en kvart str for liten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre Robert sine er tykke og robuste. Jeg er 75C og kjøpte medium først, men jeg liker at puppene er limt til kroppen så da ble det small. Smallen er stram på meg, men ikke ubehagelig. Utvidet seg akkurat passe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bartenina

Pierre Robert sine er tykke og robuste. Jeg er 75C og kjøpte medium først, men jeg liker at puppene er limt til kroppen så da ble det small. Smallen er stram på meg, men ikke ubehagelig. Utvidet seg akkurat passe. :)

Supert, da skal jeg nok gi etter for fristelsen neste gang jeg ser en PR-bh :-D

HURRA, gleder meg allerede. Har mange nok fra før, men ingen perfekte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes RB sine også er veldig gode! Men for meg blir de ikke helt stramme nok til å kunne løpe/jogge med. (Er en 75DD/E) ett tips til alle med store, så er Change (undertøysbutikken altså) sine sportsbher noen av de beste jeg har prøvd, robuste og varer i en evighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet HM sine, men hadde en av Pierre Robert og en superdyr en fra Gsport......den tredje og fjerde jeg kjøpte meg ble Pierre Robert sin! Utrolig gode, tykke, og holder puppene på plass:-) Nå har jeg ikke akkurat verdens største da, bruker 75B til vanlig, og har str S i Pierre Robert sin sportsbh.

Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker ikke de fra h&m, men det er rett og slett fordi de ikke passer. På meg blir de alt for stramme under puppa, mens selve puppene ikke får nok støtte, mens Pierre Robert gir støtte for hele området på en måte som er mer behagelig, selv om jeg fortsatt foretrekker å ha den veldig stram.

Tror jeg har S i begge, men som sagt, tror jeg at jeg er for brei over ribbeina (eller evnt har for små pupper) for hm sine.

Edit: bruker 70 B/C i bh-størrelse og ellers strl S på overkroppen.

Endret av Viljaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine er fra H&M, og jeg er veldig fornøyd med dem:) Har alle i strl S og syns de holder seg bra. Den ene har jeg hatt i 3 år nå, og den er fremdeles like god.

Nå fikk jeg lyst å prøve PR sine da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75a, er det small eller x-small som vil gi mest støtte da? S fra hm gir ikke mye støtte etter et par gangers bruk føler jeg, holder PB bedre på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...