Gå til innhold

Når jeg klør meg i hodet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til når jeg klør meg et spesielt sted oppe på hodet, får jeg en slags iling eller støtfølelse i halsen. Det føles også litt ømt på en måte akkurat på dette stedet (på hodet). Er dette normalt? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det samme som deg, men noe liknende. Når jeg vasker håret hos frisøren kan jeg få sånn støt-liknende følelse nedover i ryggen når vannet renner over hodebunnen. Det er noen ganger så ubehagelig at jeg rykker til - og da får jeg vann nedover ryggen :P

Skrevet

Merkelig. Kanskje det er noe av samme greia? Lurer sånn på hva det kommer av, kjennes nesten som en feilkobling et eller annet sted.

Skrevet

Opplever det samme her.. men ikke bare hodet. men kan feks klø en spessiell plass på foten og får en støtlignene stikking på armen.. eller klø på magen en plass og så stikker det på feks låret.. veldig snodig..

Skrevet

Det er nervetråder som går igjennom kroppen som gjør at du får den følelsen :-) Trådene kan f.eks. gå fra en plass på leggen til en plass på ryggen. Disse trådene er sensitive noen ganger, og hvis du da f.eks. klør deg på leggen så kan det stikke en liten plass på ryggen. Kan være noe annet også, men det høres ut som det er dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...