Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #1 Skrevet 2. januar 2004 Hei Sitter å kikker på Hennes og Mauritz sin nettbutikk, og oppdaget at det både er topper og bukser som går helt opp til str 50. Dette er ikke klær som hører til BiB-avdelingen tror jeg, men jeg lurte igrunn bare på om man får kjøpt disse klærne helt opp i str 50 i butikkene også, uten å måtte gå over i BiB-avdelingen?
Tusenfryd Skrevet 2. januar 2004 #2 Skrevet 2. januar 2004 Nope, H&M Rowells (som postordreshoppen heter) har andre klær en butikkene i gata, for å si det sånn. Str 50 får du kun i BiB i vanlige butikker.
Musemor Skrevet 4. januar 2004 #3 Skrevet 4. januar 2004 Jeg tror de vanlige klærne på h&m går til str. 46, som i de fleste butikker.
Tusenfryd Skrevet 4. januar 2004 #4 Skrevet 4. januar 2004 Jeg tror de vanlige klærne på h&m går til str. 46, som i de fleste butikker. Det er ikke helt riktig, det er sjelden jeg ser større enn 44 der. Dessuten er 46 hos H&M er 42 hos Lindex fx - og man må ikke tro noe annet. Rowells har mer realistiske og sammenlignbare størrelser. Skulle ha en genser eller topp før jul, og fant ikke en gang hvit strikkegenser i større enn strl L. Og jeg var i flere butikker. Det er helt vanvittig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå