ellen :) Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Hei, datteren min skulle ha vært til innskrivning til 1 klasse i dag. Pga rot av kommunen har vi ikke fått bekjed om dette, er det noen der ute som har vært i samme situasjon?kan hun få komme på skolen og evt hilse på læreren og få omvisning alikevel???? Håper noen kan gi meg ett svar?er skikkelig lei meg siden hun har gått glipp av dette.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Jeg jobber i Osloskolen, og hos oss er det aldri noe problem om elever blir skrevet inn etter den offisielle fristen (så lenge det ikke er snakk om mange uker for sent). Ring skolen i morgen og spør, dette ordner seg helt sikkert
ellen :) Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2012 Jeg jobber i Osloskolen, og hos oss er det aldri noe problem om elever blir skrevet inn etter den offisielle fristen (så lenge det ikke er snakk om mange uker for sent). Ring skolen i morgen og spør, dette ordner seg helt sikkert Tusen takk for raskt svar Jeg har funnet nr dit,så jeg ringer dit i morgen tidlig.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Er du sikker på at det er kommunen som har rotet? Må bare spørre i tilfelle du har tenkt å nevne noe om det når du ringer. Mange steder er det nemlig sånn at det bare er en notis i avisa noen dager før innskrivningen, man får ikke brev i posten. Lykke til. 1
Gjest lærer Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Hei Ta kontakt med skolen der hun skal gå også. Forklar situasjonen og spør om at de gir deg beskjed når det er besøksdag m.m. De ønsker helt sikkert at din datter skal få komme og hilse på lærer, se skolen og at dere skal få info før sommeren. Ofte er denne besøksdagen i mai-juni. Hilsen førsteklasselæreren
Gjest lærer Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Glemte si: Ift. innskriving. Det er sikkert ikke noe problem. Det hender vi får nye elever rett før skolestart, som kommer flyttende i ferien..
Susan Sto Helit Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Her var det hvertfall ikke noe omvisning eller hilse på lærer under innskrivning. Det ble fyllt ut papirer, søkt om SFO, og så gikk vi igjen. Fikk vel se innsiden av et lærerværlse, tror jeg... Skolebesøk og sånt blir vel senere, til våren.
ellen :) Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2012 Ja alt har ordnet seg, takk og pris for det.:)De virket kjempe hyggelige. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå