Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #1 Skrevet 2. januar 2004 Hvordan sletter jeg sporene etter meg? Loggen kjenner jeg til, men ikke måten å slette på, der hvor man skriver adressen. Takk for rimelig kjapp svar!
Gjest Lea Skrevet 2. januar 2004 #2 Skrevet 2. januar 2004 Kontrollpanel - Alternativer for internett. Jeg sletter som regel loggen, midlertidige internettfiler og Informasjonskapsler (Cookies).
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #3 Skrevet 2. januar 2004 Takk for hjelpen! Og nå kan jeg fortsette...
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #4 Skrevet 2. januar 2004 Hæ?? kan du ikke hjelpe meg og.. men jeg skjønner ingentig jeg. klem ei som ikke har helt peiling.
Gjest Lea Skrevet 2. januar 2004 #5 Skrevet 2. januar 2004 Hva er det du trenger hjelp til da? For å slette Cookies, Midlertidige internettfiler og Logg: Klikk på: *Min datamaskin *Kontrollpanel *Alternativer for internett *Slett logg *Slett midlertidige internettfiler *Slett Informasjonkapsler.
monja Skrevet 3. januar 2004 #6 Skrevet 3. januar 2004 Tok meg tid til å rydde litt i informasjonskapsler og sånt jeg og. Vekk med det.... *takk til Lea som får meg til å rydde en gang i blant*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå