Gå til innhold

Har Bunnpris sluttet med First Price?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handler en del på Bunnpris. Det er helst ikke der jeg vil handle, men siden det er det den eneste butikken som er i gangavstand fra hjemmet mitt har jeg ikke mye valg. Jeg prøver å være litt prisbevisst, vi bruker himla mye penger på mat, så jeg sparer inn der det spares kan. Derfor har det gått en del i First Price, så sånn sett har Bunnpris funket fint. Men nå ser det jammen meg ut til at FP har forsvunnet fra butikkhyllene deres? På min lokale butikk bugner det ihvertfall av dette Kløvermerket i stedet. Juicen er byttet ut med aannet merke, samme med nudlene. Riktignok er det sikkert rimeligere enn de "vanlige" merkene, men langt fra så rimelig som FP er. Jeg kjenner jeg blir ordentlig irritert! Hvorfor i alle dager tar de inn et dyrere merke? Ihvertfall ikke for kundene sin del!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bunnpris hører ikke til i NorgesGruppen lenger, derfor har de ikke First Price-varer. Så du får se om du finner en Meny, Kiwi, Joker eller Spar i nærheten.

Skrevet

Ja, men de har fått et eget merke, som rett og slett heter "Bunnpris".

Skrevet

Slik jeg har fosrtått det, så gikk bunnpris over til å få varer fra Rema 1000 etter nyttår..

Skrevet

Sjekk for Landlord merket, de er også lave priser.

Skrevet

Sjekk for Landlord merket, de er også lave priser.

Selges landlord kun på rema? Har merket meg at de og har forsvunnet en del. Rema solgte taco fra landlord før, som var sinnsykt god, men nå selger de tacoprodukter merket rema 1000.

Skrevet

Selges landlord kun på rema? Har merket meg at de og har forsvunnet en del. Rema solgte taco fra landlord før, som var sinnsykt god, men nå selger de tacoprodukter merket rema 1000.

Det var lenge siden jeg har vært i Rema 1000. Kanskje har de endret merkenavnet eller annet? Jeg husker det var store grønne poser makaroni med merket Landlord i Rema 1000 før, som kostet litt under 10 NOK eller noe. Kjempebillig.

Skrevet

De på bunnpris fortalte meg at first price og landlord ble til merket kløver nå.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av en utestengt bruker.

Iah, mod

Skrevet

Blæh, irriterer meg at Bunnpris har blitt helt rema. Nå har Bunnprisnærbutikken min gått over til Candy King-smågodt også... :sukk: Og mye av det jeg pleier å handle er borte.

Alle problemene man må ha altså, hehe... :fnise:

Skrevet

Jeg har sluttet å handle på Bunnpris pga at de har sluttet med FP.

Skrevet

Bunnpris er ikke med i NorgesGruppen lenger, da de får levert varer fra Rema 1000 sin distribusjon.

Når det gjelder Landlord: "Ved utgangen av året vil nærmere 300 produkter ha skiftet navn fra Landlord til REMA 1000. Det er ikke bare navn og design som er nytt. Kvaliteten er også vesentlig forbedret fra tidligere år, og god varedeklarasjon gir kundene ærlig og relevant informasjon. REMA 1000-produktene gir kundene et rimeligere alternativ til industriens merkevarer, til minst like god kvalitet.

Flere videoer."

Rema 1000 har IKKE Kløver!

Skrevet

"Ved utgangen av året vil nærmere 300 produkter ha skiftet navn fra Landlord til REMA 1000. Det er ikke bare navn og design som er nytt. Kvaliteten er også vesentlig forbedret fra tidligere år

Så Rema 1000 produktene deres er det samme som landlord var? F@n, ville ikke ha bedre kvalitet, landlord taco kryddere var perfekt slik det var :P

• 4 uker senere...
Skrevet

Bunnpris har forlatt Norgesgruppen til fordel for Reitangruppen pga mye lavere innkjøpspriser. Etterhvert vil nok prisene sikkert bli like lave som hos Rema, men så lenge det går gjelder det nok å melke mest mulig ut av kundene.

Handler heller hos Coop enn hos de to trønderske dagligvare-rikingene.

Må jeg absolutt velge handler jeg myye heller hos Rema, da hva jeg har hørt er Bunnpris er helt far out med sin bedriftskultur .. !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...