AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 hvilken leppepomade anbefaler du og hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Dermalogica climate control - beskytter og gir masse fukt. Definitivt den beste jeg noen gang har prøvd - og jeg har prøvd mange! 2
ludo Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 EOS - den grønne som lukter mint! Leppene mine blir kjempemyke og føles fresh 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Jeg vil anbefale Body Shop sin med Cocoa butter. Kjempegod
Lubbe Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 EOS - liker best den grønne med mint smak, får myke lepper av den, og det er ikke mineral oljer i den.... 1
clean Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Leppepomader fra Crazy Rumors!! Kjempebillige, rundt to dollar, pleier å hamstre på iHerb. De inneholder ikke noe dritt, samtidig som de ikke føles "stramme" på leppene som jeg synes Eos ofte kan gjøre. Jeg er Eos-fan selv, men jeg synes jeg må ta på mer og mer og mer hele tiden med Eos, mens de fra Crazy Rumors sitter på lenger. Dessuten lukter de supergodt. (og smaker, heheheh)
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Lypsyl, den orginale som er hvit med blå skrift. Bruker den morgen og kveld og leppene er silkemyke. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har lest mye bra om md sin leppepomade. Og så skal visstnok Kanebo ha noe som heter Lip Treatment som er kjempebra. Men det er vel ikke akkurat leppepomade kanskje.
Vegas Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Jeg bruker carmex, gul liten boks. Funker fjell når leppene er såre og sprukket.
marielle171 Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Den grønne EOS:) flere EOS fans her inne ser jeg!
karlaa Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 Må ærlig talt si at det enkleste er det beste. Jeg har prøvd utrolig mange, og den som virkelig funker best for mine såre og oppsprekte lepper, er nok original lypsyl. Fikk også noen pakker med en lypsyl nettop fra merket ice drops. Egentlig noe jallagreier, men lypsylen er himmelsk! Veldig liten etc, men myke lepper får jeg.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #13 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har også den grønne fra EOS, den er god den, men den kan ikke sammenlignes med Dermalogica sin - ingen over, ingen ved siden. 2
laperla Skrevet 25. januar 2012 #14 Skrevet 25. januar 2012 Ser at mange er godt fornøyde med Eos leppepomaden. Jeg må dessverre si meg uenig... Fikk svært, tørre lepper av denne. Dessuten sved den, også. Prøvde riktig nok bare en variant, og den het vel noe sånt som Strawberry sorbet (?). Akkurat nå bruker jeg Avene´s Cold cream for lepper. Den er ganske god. Ellers setter jeg også en knapp på Dermalogica´s Climate control.
challenger Skrevet 25. januar 2012 #15 Skrevet 25. januar 2012 Jeg liker best den røde og gule fra EOS jeg:) Men de sitter ikke så lenge på, så det må fylles på OFTE!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #16 Skrevet 25. januar 2012 Jeg har teite lepper, stadig tørre. Som oftest i munnvikene, men også på selveste leppene. Har prøvd mange av de man får på dagligvarebutikker, Vita osv, og der er det kun Blistex (blå, liten) som har hjulpet meg. Men som de fleste andre i den prisgruppen, så kan jeg ikke smøre leppene mine for ofte. EOS fungerer ikke på meg ivertfall.
Gjest Lucius Skrevet 25. januar 2012 #17 Skrevet 25. januar 2012 Jeg har prøvd det meste innenfor lebepomade, og har funnet ut at eos er den beste for meg da jeg har svært tørre lepper. Akkurat nå brukes den med passionfruit. Selv om man må smøre på titt og ofte går det som regel greit, og den inneholder ingen skadelige ingredienser.
Gjest Swarovski Skrevet 25. januar 2012 #18 Skrevet 25. januar 2012 Jeg tester stadig vekk nye leppepomader. Akkurat nå er favoritten Aubrey Organics Raspberry. Den holder leppene mine myke hele dagen. Påfører kun morgen og kveld. De fleste andre lip balmer jeg har testet til nå, må jeg påføre flere ganger om dagen for at leppene skal holde seg myke.
Gjest Gaby Skrevet 25. januar 2012 #19 Skrevet 25. januar 2012 EOS har en som ikke er rund, men vanlig lypsylform. Den med vaniljesmak har jeg, det er den eneste jeg liker fra EOS. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå