Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp!!

Hei!

Jeg er ei jente som går første året på vgs, jeg har farget håret mitt siden syvende klasse, men hadde en stopp i åttende og litt i niende klasse.

Har egentlig mørke blondt hår, men har drevet å farget det lyst i ca to år nå..

Brukte schwarzkopf blonde spray (IKKE BRUK DEN!) for å få det blondere å slippe å farge etterveksten hele tiden. Jeg sluttet etterhvert å bruke den og etter en måned farget jeg håret igjen. Det ble knall slitt! Jeg mister utrolig mye hår hele tiden, har klippet meg for å prøve om det kunne hjelpe, hjalp jo litt i tuppene. Men problemet er at det er noe av håret som har blitt så slitt at det har blitt så kort, kanskje rundt 10-15 cm, og det er helt ullete å kjempe slitt... Kurer det rundt anne hver dag. Prøvde først med en kur fra Kerastase men merket ikke særlig forskjell, det ble heller ikke mindre bustete. Nå bruker jeg en som heter Renee 02. Den er ganske god, men håret blir jo ikke perfekt med en gang.

Kan noen vær så snill å hjelpe meg?! Håret mitt er helt ødelagt, å jeg er så glad i det, å liker å stelle det, men nå er alt umulig, for det blir bare stygt uansett hva jeg gjør..

Håper på svar og noen som kan hjelpe meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...