AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Trenger lån på kredittkort på ca 50 000:-. Hvordan gjør jeg dette på beste måte? Hvilken bank er best?
Cata Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Her kan du lese litt anbefalinger, men er det virkelig umulig å få en annen type lån? Kredittkortlån må da bli fryktelig dyrt?
Gjest Koala Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Kredittkort er den absolutt dyreste måten å låne penger på. Kan du ikke låne penger i banken din med sikkerhet ? Dersom ingen bank vil gi deg lån så vil et kredittkort knekke økonomien din.
Gjest Lille-pus Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Anbefaler sterkt å høre med banken din om mulighetene for et lån. Jeg blir litt usikker på om du alt har et kredittkort, men siden du spør om det beste så går jeg nå ut fra at du per dato ikke har et kredittkort. Du vil bli kredittsjekket når du søker om kredittkort, og er det i utgangspunktet problematisk å få låne beløpet av banekn så trenger det nok ikke bli enklere å få innvilget søknaden om kredittkort. Ingen muligheter til å få lånet beløpet hos nær familie ?
aknett Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Trenger lån på kredittkort på ca 50 000:-. Hvordan gjør jeg dette på beste måte? Hvilken bank er best? De kredittkortene med laveste rente er: Skandiabanken Landkreditt Bank Santander Red
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå