AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg lurer på hvoran dere kvinner som er i 30 årene sjekker opp menn? Eller er det et krav at en mann må sjekke dere opp?
eva-80 Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 (endret) jeg er såvidt kommet oppi 30 årene så jeg kan si hva Jeg personlig mener... jeg kan gi hint med blikk og smil og oppmerksomhet at jeg liker han , men jeg forventer etter ei stund at han tar hintet og handler deretter , om han liker meg også. jeg likte aldri å være for frem på , men er veldig åpen når jeg først får positiv tilbakemelding. det derre jaktinnsiktet til menn skal ikke undervurderes, samtidig som jeg er ingen player. jeg er åpen og ærlig, sier hva jeg forventer og hva jeg kan gi , liker han det så er det fint om ikke så er det bare å lete videre. Endret 24. januar 2012 av eva-80
Adonis Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 De pleier å være mer frempå og selvsikre. De må ikke drikke seg ape-fulle før de tørr gjøre et framstøt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 jeg er såvidt kommet oppi 30 årene så jeg kan si hva Jeg personlig mener... jeg kan gi hint med blikk og smil og oppmerksomhet at jeg liker han , men jeg forventer etter ei stund at han tar hintet og handler deretter , om han liker meg også. jeg likte aldri å være for frem på , men er veldig åpen når jeg først får positiv tilbakemelding. det derre jaktinnsiktet til menn skal ikke undervurderes, samtidig som jeg er ingen player. jeg er åpen og ærlig, sier hva jeg forventer og hva jeg kan gi , liker han det så er det fint om ikke så er det bare å lete videre. Jaktinstinktet skal ikke overvurderes heller. Det finnes plenty av sjenerte menn. 3
Gjest "gjest" Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Vi damer i 30-årene flørter bare for å flørte og føle oss levende. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har vært i forhold lenge, men er nå singel. Er litt redd for å havne i "desperat"-kategorien som jeg synes er skikkelig patetisk når man er i den alderen, men håper jeg unngår det (ønsker meg f eks ikke barn). Tenker at en såpass voksen kvinne flørter og framstår som mer selvsikker enn hun gjorde da hun var yngre? Merker at jeg ikke er redd for å se på eller smile til menn, men kommer heller ikke til å kaste meg over dem. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har vært i forhold lenge, men er nå singel. Er litt redd for å havne i "desperat"-kategorien som jeg synes er skikkelig patetisk når man er i den alderen, men håper jeg unngår det (ønsker meg f eks ikke barn). Tenker at en såpass voksen kvinne flørter og framstår som mer selvsikker enn hun gjorde da hun var yngre? Merker at jeg ikke er redd for å se på eller smile til menn, men kommer heller ikke til å kaste meg over dem. Er jeg skikkelig het på en mann. Så kaster jeg meg over han : )Men jeg vet på forhånd, at han ikke blir skremt eller avviser. Har fått signal på at han både vil og tåler det nå . Min flørt er av mer sexuell karakter nå - enn da jeg var yngre. Når jeg ser han i øynene, er det mer begjær som brenner enn romantikk. Jeg bruker å vise signaler om at jeg synes han er en " deilig " mann...
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Jeg synes det er utrolig vanskelig å vite om en dere jenter liker meg. Hvor går grensen mellom vannskapelig og mer en det? Er det noen ord som blir sagt eller bare blikk? huff håpløst 1
Gjest -J- Skrevet 25. januar 2012 #9 Skrevet 25. januar 2012 (endret) Jeg synes det er utrolig vanskelig å vite om en dere jenter liker meg. Hvor går grensen mellom vannskapelig og mer en det? Er det noen ord som blir sagt eller bare blikk? huff håpløst Se etter utvidede pupiller og et drømmende blikk. Selv foretrekker jeg å la ting eskalere naturlig, men jeg husker to ganger hvor jeg var i tvil om hva den unge kvinnens intensjoner var og ettersom jeg kjente henne godt fra før følte jeg at det var litt risikabelt å være så aggressiv som jeg kan være i enkelte situasjoner. Vi flørtet og tonen var god, altså nesten sikkert som banken, men en feig liten del av meg var i tvil. Det jeg nå skal fortelle deg er like enkelt som det er genialt og jeg smiler for meg selv når jeg tenker på det. Min filosofi er at jeg som regel er direkte, ærlig og naturlig. Derfor spurte jeg like enkelt: "Jeg er desverre til tider ganske håpløs på å lese en kvinnes signal. Er du interessert i meg eller er dette bare vennskapelig?" Den ene svarte meg ved å kysse meg, så det svaret krever vel ingen tolkning. Selv om jeg liker å la ting eskalere naturlig, synst jeg denne setningen er litt genial også, fordi den setter litt press på kvinnen, noe de sårt trenger og det er sjeldent de blir utfordret av mannen i gata. Den andre kvinnen ville ha meg med på en fest, men ettersom det betydde at jeg måtte skille lag med mine kamerater og reise et lite stykke, ønsket jeg å vite hva opplegget var på forhånd. Når hun fikk spørsmålet så det ut som om hjernen hennes kortsluttet et lite øyeblikk. Tror ikke hun var vant med slike ultimatum, men etter at hun svarte at hun var interessert, så kunne jeg ta det hele med ro og bare la henne forføre meg. Am I evil? Maybe. Endret 25. januar 2012 av -J- 1
Gjest -J- Skrevet 25. januar 2012 #10 Skrevet 25. januar 2012 Som en liten apropos til forrige spørsmål, så er det faktisk ikke kvinnene som setter dere i vennefellen, men dere selv som gjør det. Enkelt forklart så skjer det fordi dere er redde for å vise at dere har en seksuell side. Dere oppfører dere som snille gutter akkurat slik moren deres oppdro dere. Og når det ikke virker, så prøver dere å kompensere med å være enda snillere. Det er mulig å være snill, men også ha en røff edge som faktisk vekker noe i en kvinne. Neste gang en kvinne spør hva du tenker på, så svarer du: "Jeg tenkte på hvordan du ser ut naken." Si adjø til vennefellen og bestem deg for at den tilhører fortiden. 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #11 Skrevet 25. januar 2012 Som en liten apropos til forrige spørsmål, så er det faktisk ikke kvinnene som setter dere i vennefellen, men dere selv som gjør det. Enkelt forklart så skjer det fordi dere er redde for å vise at dere har en seksuell side. Dere oppfører dere som snille gutter akkurat slik moren deres oppdro dere. Og når det ikke virker, så prøver dere å kompensere med å være enda snillere. Det er mulig å være snill, men også ha en røff edge som faktisk vekker noe i en kvinne. Neste gang en kvinne spør hva du tenker på, så svarer du: "Jeg tenkte på hvordan du ser ut naken." Si adjø til vennefellen og bestem deg for at den tilhører fortiden. Må innrømme at jeg aldri har fått noe ut av disse rådene om å "amp it up". Selvfølgelig skal man vise at man er seksuell, og selvfølgelig skal man være åpen og direkte. Det trodde jeg de fleste menn visste. Mulig jeg tar feil. Det jeg får som tilbakemelding er at jeg er han hyperseksuelle fyren som ofte "misforstår" og "fersker henne" i at hun tenker på sex, fleiper mye om sex, invaderer intimsonen for tidlig, har for mye fuck-eyes, og at det totalt sett blir en turnoff for dem. Det blir for mye rett og slett. De vet de kan få meg. Det er ikke nok av spillet til stedet. Jeg syns selv det kan ta for lang tid å få en dame til sengs, og det kan kjede meg såpass at jeg bare forserer ting selv om jeg vet faren for å bli avvist er stor. Mulig jeg ville hatt bedre suksess om jeg viste mindre interesse, lot som om jeg syns hun var spesiell for meg fordi "jeg følte jeg kunne snakke med henne om alt mulig"/"hun hadde talenter bare jeg så"/"hennes stil var så gjennomført bra at jeg ville vite hva mer hun hadde på gang i livet sitt". Eller til og med kritiserte henne for et eller annet i noen grad. Fordelen med å være såpass ærlig og direkte er at jeg knapt har noen venninner jeg har lyst på som jeg ikke allerede har hatt. De gode venninnene jeg har er jeg faktisk interessert i å ha som venner og ikke noe mer. Ikke noe "vennskap" basert på at "henne vil jeg ha bare jeg får sjansen en dag"
Gjest -J- Skrevet 25. januar 2012 #12 Skrevet 25. januar 2012 Det jeg får som tilbakemelding er at jeg er han hyperseksuelle fyren som ofte "misforstår" og "fersker henne" i at hun tenker på sex, fleiper mye om sex, invaderer intimsonen for tidlig, har for mye fuck-eyes, og at det totalt sett blir en turnoff for dem. Det blir for mye rett og slett. De vet de kan få meg. Det er ikke nok av spillet til stedet. Jeg syns selv det kan ta for lang tid å få en dame til sengs, og det kan kjede meg såpass at jeg bare forserer ting selv om jeg vet faren for å bli avvist er stor. Mulig jeg ville hatt bedre suksess om jeg viste mindre interesse, lot som om jeg syns hun var spesiell for meg fordi "jeg følte jeg kunne snakke med henne om alt mulig"/"hun hadde talenter bare jeg så"/"hennes stil var så gjennomført bra at jeg ville vite hva mer hun hadde på gang i livet sitt". Eller til og med kritiserte henne for et eller annet i noen grad. Fordelen med å være såpass ærlig og direkte er at jeg knapt har noen venninner jeg har lyst på som jeg ikke allerede har hatt. De gode venninnene jeg har er jeg faktisk interessert i å ha som venner og ikke noe mer. Ikke noe "vennskap" basert på at "henne vil jeg ha bare jeg får sjansen en dag" Det virker fortsatt som om du har en del å lære. Det handler ikke om å snakke om sex i annenhver setning, prøve å gå over en grense hele tiden og være generelt ubehagelig. Selv snakker jeg nesten aldri om sex med en kvinne jeg har nylig møtt. Det må i såfall være hun som tar det opp. Det handler mye mer om hva du ikke sier, enn hva du sier. Kroppsspråk. Et eller annet ved deg. Du kan være en relativt normal fyr, men ha en seksuell edge. Ingen grunn til å overdrive. Slapp av og len deg litt tilbake. La ting skje i naturlig orden. Hva er det som haster sånn? Nyt prosessen. Om det tar en dag eller flere uker, hva betyr det? Om du kun er interessert i sex, så er det vel bedre å benytte seg av nettdating eller lignende med det formål? Manipulative spill er jeg en sterk motstander av, men det hjelper vel ikke at jeg sier det. Jeg kan bare si at jeg har selv latt mange kvinner unnslippe meg på grunn av min ærlighet om mine intensjoner. Om jeg ville, kunne jeg manipulert og sagt at jeg var interessert i et forhold, at hun virker som den rette for meg, osv. Desverre ser jeg at mange av mine kamerater opererer slik og etter at kvinnen tror de er halvveis sammen, så trekker de seg unna. Det er opp til deg selv hvem du vil være. Hva tror du gjør deg lykkelig til slutt? 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #13 Skrevet 25. januar 2012 Det virker fortsatt som om du har en del å lære. Det handler ikke om å snakke om sex i annenhver setning, prøve å gå over en grense hele tiden og være generelt ubehagelig. Selv snakker jeg nesten aldri om sex med en kvinne jeg har nylig møtt. Det må i såfall være hun som tar det opp. Det handler mye mer om hva du ikke sier, enn hva du sier. Kroppsspråk. Et eller annet ved deg. Du kan være en relativt normal fyr, men ha en seksuell edge. Ingen grunn til å overdrive. Slapp av og len deg litt tilbake. La ting skje i naturlig orden. Hva er det som haster sånn? Nyt prosessen. Om det tar en dag eller flere uker, hva betyr det? Om du kun er interessert i sex, så er det vel bedre å benytte seg av nettdating eller lignende med det formål? Manipulative spill er jeg en sterk motstander av, men det hjelper vel ikke at jeg sier det. Jeg kan bare si at jeg har selv latt mange kvinner unnslippe meg på grunn av min ærlighet om mine intensjoner. Om jeg ville, kunne jeg manipulert og sagt at jeg var interessert i et forhold, at hun virker som den rette for meg, osv. Desverre ser jeg at mange av mine kamerater opererer slik og etter at kvinnen tror de er halvveis sammen, så trekker de seg unna. Det er opp til deg selv hvem du vil være. Hva tror du gjør deg lykkelig til slutt? Jeg syns du virker som en ålreit fyr som har bra lag med damene, det er bra. Ingen tvil om at jeg har mye å lære. Så takk for dine synspunkt. Hvis det ser ut som om at jeg manipulerer damene ved å f.eks. late som jeg ser på dem som potensielle kjærester, der målet egentlig bare er å få henne til sengs, da vil jeg si at dette stemmer ikke. Og jeg er enig med deg om at dette er feig oppførsel. Det jeg liker best er såkalte åpne forhold, der jeg står fritt til å flørte med hvem som helst uten å gå bak ryggen på noen. Samtidig er det fint å ha andre man kan bli kjent med på mange plan over tid. Sexen er forsåvidt ikke så viktig for meg, nærheten og vennskapet er vel så viktig. For oss mennesker er det å vite at noen velger akkurat deg og ingen andre, fordi hun/han har høye krav, og det er en veldig turn-on. Ved å foretrekke åpne forhold mister man muligheten for å bygge attraksjon som eksklusivitet gir. De fleste damer jeg har hatt kontakt med liker sextalk - men hvis dama har noen andre i umiddelbar sikte, da hjelper det lite med seksuell snert. Da kan det være turnoff, spesielt dersom "han andre" er mer indirekte og passiv, men samtidig småflørtende. Jaktinstinket hennes tennes i såfall på han andre, mens min "snert" virker needy. Når det gjelder nettdating har jeg ikke hatt spesielt stor suksess der. Skulle gjerne gjort noe med det. Jeg bortforklarer det for meg selv med at jeg lukes bort som uinteressant av målgruppen min på bakgrunn av faktaopplysninene mine. Min opplevelse er at mange på nett søker menn i stabilt arbeid, som er godt over 170 høy, og maksimalt 20 år eldre enn dem selv. Siden jeg faller utenfor i disse kategoriene kreves mer av tekst, bilder - og tålmodighet. Ute blant folk virker det ikke som disse tingene er noen big issue for sammenlignbare damer, men konkurransen om disse damene blir for stor på nett rett og slett. Damer over 30 kan naturligvis være interessante de og. De er det lettere å avtale treff med, og det har jeg gjort ved et par anledninger. Men på nett er det jo så mye å velge i, og da blir det lett til at man sikter seg inn på de peneste, og de er gjerne i starten av tjueåra. Rene nettsextreffsteder, ala nakenprat.no, der er det for mye kvinners marked, tipper vel det er omtrent 90% menn der, og at damene ikke akkurat er modellpene. Tror jeg. Å ta seg tid, ved å la det gå ukesvis mens interessen gradvis bygger seg opp kan nok være smart dersom det dreier seg om damer som er naturlig i omgangskretsen. Som man treffer naturlig over tid, på jobb, foreninger, via venner osv. Men nå tenker jeg på mer sporadiske bekjentskap, der vi treffes tilfeldig og avtaler kaffe eller en drink osv. Dersom det da er slik at vi treffes mer enn tre ganger før sex'en skjer, da er min erfaring at dette er damer som ikke er interessert i det jeg har å tilby, eller at det tar for lang tid. Hva jeg blir mest lykkelig av? Ikke godt å si. Jeg føler meg lykkelig per i dag, har ikke behov for særlig mere lykkefølelse. Noen ganger skulle jeg ønske jeg følte savn og mer utilfredshet i hverdagen, det ville motivert til mer handlekraft, endring og utvikling.
Steinar40 Skrevet 25. januar 2012 #14 Skrevet 25. januar 2012 Vi damer i 30-årene flørter bare for å flørte og føle oss levende. Ja det kalles gjerne for å være oppmerksomhetssjuk hehe
eva-80 Skrevet 25. januar 2012 #15 Skrevet 25. januar 2012 (endret) Jaktinstinktet skal ikke overvurderes heller. Det finnes plenty av sjenerte menn. Sjenerte menn som tar ikke hintet og tørr ikke å ta kontakt er ikke mann nok for meg, sorry.. skal itj ha meg en tøffelhelt , men ekte mannfolk ) Endret 25. januar 2012 av eva-80
Gjest -J- Skrevet 25. januar 2012 #16 Skrevet 25. januar 2012 Jeg syns du virker som en ålreit fyr som har bra lag med damene, det er bra. Ingen tvil om at jeg har mye å lære. Så takk for dine synspunkt. Jeg er bare en ydmyk student av meg selv, kvinner og livet og har fortsatt mye å lære selv, så ikke overvurder meg. Sannsynligvis undervurderte jeg deg, men det virket som om du hadde problemer med å havne i vennefellen med hensyn til ditt første spørsmål, så jeg svarte deretter. Eller var det en annen som spurte? Litt vanskelig å vite når annenhver person på forumet er anonym. Det jeg har lært er at det er så utrolig mange måter en mann kan uttrykke seg på og være attraktiv for kvinner, så det er viktig å ikke tro at det er kun en spesiell måte som fungerer. Indirekte, direkte, det spiller ingen rolle. Du kan være avslappet og indirekte verbalt, men kommunisere en seksuell energi kun ved din tilstedeværelse. Det kan være så enkelt som måten du ser på henne. Det som er universalt attraktivt er selvtillit, være komfortabel med egen seksualitet og ikke være desperat. Selvfølgelig har du lyst på henne, men hvis ikke hun vil ha deg er det helt i orden. Du har flere muligheter. Finn ut hvem du vil være og hvem du er og vær den mannen fullt ut. Kvinner er uansett ikke det viktigste i en manns liv. Har aldri vært det og vil aldri bli det. Derfor er det heller ikke så nøye om du ikke tiltrekker alle du møter, noe som uansett er urealistisk. Mange kvinner vil heller ikke være interessert i rent fysiske forhold, men i det minste er du ærlig og ingen ender opp såret.
Gjest "gjest" Skrevet 25. januar 2012 #17 Skrevet 25. januar 2012 En dame i 30-årene vil være veldig klar på hva hennes intensjon med flørtingen, er du i tvil, er det ingen grunn til å tro hun vil noe annet enn en flørt.
Frk Johansen Skrevet 27. januar 2012 #18 Skrevet 27. januar 2012 Og endel av oss i slutten av 30 årene har denne innstillingen til livet; ta for deg av det livet har å tilby, enten det er vennskap, ons eller noe som kan bli til et kjæresteforhold. Vi har levd lenge nok til kanskje å ha liten tro på livslang kjærlighet, men mange kan fint ha et parforhold likevel. Begynner du å flørte med meg vil det være avgjørende om jeg synes du er en kjekk kar eller ikke på måten jeg svarer på. Du vil ganske fort skjønne om du er noe jeg kan tenke meg å utforske videre eller bare holde på et helt platonsk og vennskapelig plan.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #19 Skrevet 27. januar 2012 Hvorfor kan det ikke være slik at man kan gå bort til en person å si at man har lyst å vite om man kunne blitt bedre kjent, og vil den andre personen ikke dette så hadde det vært greit? Faen så slitsomt at man må gå rundt å være usikker på ulike tegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå