Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere hadde jeg en laptop med en vifte som bråket veldig mye, nå har jeg en som er nesten helt stillegående. Når jeg nå skal kjøpe meg en mini-pc har jeg lyst på en som er like stillegående som laptopen min, hvordan vet jeg hvilke som er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du sier mini-PC, kan du komme med noe eksempel?

Hvorfor mini, hvilken prisklasse, etc.?

Ellers er det vel å søke på google, "silent pc mini"?

Skrevet

Best mulig, billigst mulig :) Vil bare ha en som er litt lettere å ta med på reise. Under 12", og den skal bare brukes til "vanlige" ting som surfing, se film og serier, wimp, tekstbehandling osv.

Skrevet

Best mulig, billigst mulig :) Vil bare ha en som er litt lettere å ta med på reise. Under 12", og den skal bare brukes til "vanlige" ting som surfing, se film og serier, wimp, tekstbehandling osv.

Siden du ska ha den billigst mulig, burde det være mulig å finne en som er stille også. De billigste minipcene er typisk de som har den treigeste prosessoren (Intel Atom), og dermed også den kaldeste. En kald prosessor er en stille prosessor.

• Liker 1
Skrevet

Siden du ska ha den billigst mulig, burde det være mulig å finne en som er stille også. De billigste minipcene er typisk de som har den treigeste prosessoren (Intel Atom), og dermed også den kaldeste. En kald prosessor er en stille prosessor.

Tenker ikke på den aller billigste altså, vil helst at den skal vær litt bra også.. Men så vil det jo ikke vær den pcen jeg bruker mest, så vil ikke legge i alt for mye når jeg kjøper. Har du noen fler eksempler på hvilke prosessorer som er stille, og hvilke som bråker?

Skrevet

MAC MAC MAC!!!!

Skrevet

MAC MAC MAC!!!!

Har du lest tråden? TS skriver: billigst mulig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...