-Fiona- Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 http://www.chiliforte.no/?a=KA Kom over en kjent blogg hvor dette produktet er omtalt som nærmest et vidunder. Siden mye av anbefalinger man finner på blogger er reklame bør man kanskje være litt skeptisk? Derfor spør jeg her, om noen har prøvd og eventuelt om det har noe for seg i det hele tatt?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Jeg vet at enkelte inntar en god dose chili i forkant av trening, fordi det bruser opp forbrenning skikkelig. Det er i allefall det artikler og de som bruker det påstår. Så hvis du vil prøve, spis heller litt vanlig chili før du trener, og se hva du selv synes. Den pilla der kan inneholder andre tilsettninger som du ikke trenger, chili i ren form er bedre da 1
Supraspinatus Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Det er ikke veldig mye forbrenningen øker av capsaicin, som er det virkestoffet i chili som gir den brennende følelsen. Effekten er så liten at du nesten ikke kan regne med den. Forskjellen er at det gjør deg kanskje litt varmere og ved større doser litt dårligere i magen. Spiser du veldig mye sterk mat kan du ende opp med å få det relativt ubehagelig når du skal på do. Jeg ville ikke brukt penger på noen piller, men du kan jo alltids prøve å spise mer sterk mat og se om det gjør noe med deg. 1
louise1 Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Hihi, Kristina Andersen sin blogg? Jeg for min del holder meg unna sånne ting.
-Fiona- Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2012 Hihi, Kristina Andersen sin blogg? Jeg for min del holder meg unna sånne ting. Ja, nemlig! Har ikke særlig trua på sånt selv, men. Synes det er synd om hun skulle buse ut med sånt bare fordi hun får betalt for det. Med tanke på hvor mange unge lesere hun har, som mer enn gjerne kopierer henne for å se ut som hun gjør
Tullamore Dew Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Ja, nemlig! Har ikke særlig trua på sånt selv, men. Synes det er synd om hun skulle buse ut med sånt bare fordi hun får betalt for det. Med tanke på hvor mange unge lesere hun har, som mer enn gjerne kopierer henne for å se ut som hun gjør Veldig trist hvis folk anbefaler og står for ting fordi de får penger for det, man er tross alt et forbilde, og man burde ikke anbefale noe man ikke ville brukt selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå