Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før samboer (47) reiste med en kollegakamerat til utlandet på jobbferie et par uker, hadde han ikke kondomer i reiseskapet sitt. Da han kom hjem, var reisetannbørsten på plass, og kondomer også (mange)!

Vi bruker ikke kondomer...

Hvorfor hadde han kjøpt det?

Hvordan kan jeg konfrontere ham, uten å anklage ham - eventuelt: hvordan få ham til å avsløre uten at han hadde planlagt det?

Føles ikke bra...:-(

Han blir sint/irritert om jeg setter forholdet i tvil.

Han kan jo bare si at "de er gamle" - men jeg vet jo at de ikke var der før han reiste.

Har blandede følelser.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du får konfrontere han med de da. Legg de frem sånn at han ser det, og se om han sier noe. Hvis han overser de får du spørre hva han har tenkt å bruke de til.

• Liker 1
Skrevet

Det skal være datostempling på kondompakkene, da kan du spørre hva han skal med ferske kondomer.

• Liker 9
Skrevet

Herregud, mannfolk!

• Liker 4
Skrevet

Det skal være datostempling på kondompakkene, da kan du spørre hva han skal med ferske kondomer.

TS her...datostemplingen sier:

EXP DATE 2013-03

Jeg blir usikker når jeg ser slikt og føler meg ikke bra.

Skrevet

Altså, det ligger jo ganske klart fremme hva han har holdt på med. Skjønner at du blir dårlig, konfonter han med det. Det er ingen vei uten om.

• Liker 3
Skrevet

Virker jo ikke som om han prøver å skjule de, så da er det jo naturlig at du spør tenker jeg.

• Liker 5
Skrevet

Hvis det er ei komplett pakke, så har han ikke fått brukt noen.

Skrevet

Er ikke verre enn å spørre rett ut da!

Gjest Awzm me
Skrevet

Bare spør han. Ikke verre enn det, dere er da voksne mennesker.

Skrevet

Men HVEM tar med seg pakken hjem igjen OG planter den pent og pyntelig i skapet med reiseartikler- OM man har vært utro??

Djises, lever folk separate liv som samboere eller???

• Liker 2
Skrevet

Altså, det ligger jo ganske klart fremme hva han har holdt på med. Skjønner at du blir dårlig, konfonter han med det. Det er ingen vei uten om.

TS her:

Vil han ikke enkelt bare kunne si:

"De er gamle, og var fra før jeg traff deg"?

Skrevet

Men HVEM tar med seg pakken hjem igjen OG planter den pent og pyntelig i skapet med reiseartikler- OM man har vært utro??

Djises, lever folk separate liv som samboere eller???

TS her:

Han har ikke plassert de pent og pyntelig med reiseartiklene sine, men han hadde de i en pose i skapet ved siden av klærne der han har medisiner/reisetabletter etc. og like ved der ligger det mye sengetøy, som jeg behøvde å rote i for å finne fram til noen helt spesielle laken. Da ramlet de ut...og jeg vet at de ikke var der før han reiste.

Skrevet

Hvis det er ei komplett pakke, så har han ikke fått brukt noen.

TS her

Uansett om han har brukt de eller ikke: han har anskaffet seg de...det er vel poenget? Og han og jeg bruker ikke kondomer, tvert i mot, vi ønsker begge barn (ingen av oss har).

Det var 7 stk kondomer av slaget RFSU Magic Profil igjen der...noen istykkerrevet (altså hang ikke sammen)

Skrevet

Kan jo være mange grunn hvorfor han har de? Synes ikke du burde bestemme allerede nå at han garantert har vært utro, men heller snakke med ham og se på reaksjonen hans - du kjenner jo ham antakeligvis bra nok for å skjønne om noe er galt eller ikke.

Om han avviser det med "de har jeg hatt lenge", da er saken mer mistenkelig. Men det kan også være mange helt uskyldige forklaringer. Jeg har fått både kondomer og klamydiatester og mye annet rart som blitt delt ut. Og av og til blir sånt liggende i vesken uten at man tenker særlig over det. Ville tro at de som er utro er mer opptatt av å skjule sporene?

Gjest Gjesteninnom
Skrevet

La de bare fram på bordet og han kom hjem...så spurte jeg ham om det var noe han brukte...eller om han brukte de - og da sa han bare at det var fra gammelt av. Men jeg vet jo at det ikke var noe der fra før av. Er i alle fall 98-99% % sikker på det.

Han ga meg noe annet, og kastet kondomene. Så ble han litt sur. Men vet ikke om det var pga meg eller dagens hans ellers. Jeg tok det muligens opp på en klønete måte også.

Skrevet

TS her...datostemplingen sier:

EXP DATE 2013-03

Jeg blir usikker når jeg ser slikt og føler meg ikke bra.

Det er fire års holdbarhet på kondomer. Det tyder på at disse er kjøpt for ca to-tre år siden. Hvis dere ikke var sammen da, er det trolig at det er leftovers fra gamle dager.

Har dere vært sammen kortere tid, ville også jeg ha lurt.

• Liker 3
Skrevet

Kondomer har minimum 4 års holdbarhet (som jeg har akkurat klart å google fram :)). Så det kan faktisk hende de er fra gamle tider og har bare ramlet nedover i skapet når han letet fram reisesakene eller noe?

Men som sagt - jeg synes du burde stole på magefølelsen angående reaksjonen hans.

Skrevet

Magic kondomet er gått ut av produksjon, så de er ikke tilgjengelige for vanlig salg lenger. Så ser de slik ut:Min lenke er de iallfall ikke kjøpt nå.

• Liker 2
Skrevet

Våkn opp! Ikke kjøpt nå nei, men hva skal han med kondomer?? Han er garantert en utro dritt - akkurat som min x!! Han kommer til å nekte, men kondomer popper ikke opp av seg selv og de selger kondomer i utlandet i mange varianter..er ikke sikkert det er 3 år siden de er kjøpt. De selger ting som er innenfor holdbarhets datoen.. Ikke vær like naiv som jeg var gang på gang!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...