Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd Matis Skincare Reponse Purete Intensive Purifying Serum?

Har nå brukt det i en uke, og huden har blitt verre(noe jeg jo visste den ville bli, fordi huden skal visst rense seg ut),men jeg føler jeg trenger noen som har prøvd som kan si at det faktisk blir bedre(om det stemmer).

Det er så utrolig slitsomt å gå rundt med hud man ikke er fornøyd med, og iallefall når jeg ikke vet helt sikkert at serumet vil gjøre det bedre etterhvert :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker dette serumet fast. Vil si at det er alternativet for alle oss som ikke tåler MD sitt serum. Synes det funker bra, huden min er blitt supermyk og mye renere. Jeg sliter fortsatt med uren hud i blant, men dette serumet har hjulpet meg veldig. Jeg hadde dog ingen "utrenskingsperiode" der jeg ble verre før jeg ble bedre, men det er vel forskjellig fra person til person hvor mye grums som ligger under overflaten og hvor fort huden venner seg til et nytt produkt. Jeg gir i alle fall tommel opp for dette serumet! :)

Skrevet

Så bra at det funket for deg iallefall, håper det funker like bra for meg :D

Det har iallefall ikke blitt noe synlig verre de siste dagene, så håper at det ikke kommer noe nytt når urenhetene jeg har nå forsvinner!

Skrevet

Jeg brukte også denne en periode i sommer.

Den var kjempe god og huden ble veldig myk..

MEN, jeg fikk også masse urenheter og hadde ikke tolmodighet til å sitte å se på at huden min bare ble værre og værre.

Har byttet til md sitt serum nå og synes det fungerer veldig mye bedre.

Men, det er godt mulig huden min hadde blitt mye bedre om jeg hadde klart å bruke purete serumet fast over lengere tid.

Jeg er desverre ikke den mest tolmodige typen :sjenert:

Skrevet

Hvor lenge brukte du det før du byttet til MD da ekkornet?

Jeg skal til Vietnam i sommer, og da kan jeg jo ikke bruke MD CRS, og vil ikke dra på ferie med stygg hud om huden begynner å rense seg på nytt om jeg bytter, så tenkte jeg like gjerne kunne begynne med matis sitt alerede nå :)

Skrevet

Ja.. Hvor lenge var det tro?

Prøvde litt av og på. Først i ca 2 måneder. Så ble eet bare helt krise så jeg slutta også begynte jeg på igjen etter noen ukers opphold men da kun om kvelden(brukte den både morgen og kveld først) Brukte den vel ca en måned om kvelden, men ble like helvete igjen så da jasta jeg hele dritten i søppla :gjeiper:

Men, det kan være flere syndere her altså. Brukte den først sammen med kremen i samme serie og det var bare helt uaktuelt for huden min. Så prøvde jeg den sammen med md sin antioxidant cream og det var også ganske uakuelt.

Nå bruker jeg md og decleor white c+ night cream på natten og decleor emulusion på dagen. Bruker kun md om natten foreløpig. Det fungerer fin fint!

Men hud er jo veldig forskjellig. Har lest om mange som elsker purete serumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...