Gå til innhold

Varmest i Thailand eller USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14 år og vet lite om andre land når det gjelder temperatur og sånt.. Jeg har fått valget om å dra til USA eller Thailand i sommerferien. Hvor er det varmest? Er det mange, og hvilke plasser i USA kan man dra på stranden?

Takk for hjelpen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvor i USA og hvor i Thailand dere har planer om å dra. Begge plasser er det steder som nok kan komme opp i 40 grader, men også plasser som det kan være litt kjøligere.

USA har også flotte strender i mange stater, men de kan nok ikke sammenlignes med de i Thailand.

Hva annet enn strand kunne du tenkt deg å oppleve?

Gjest Macaron
Skrevet (endret)

Hvis du skal bade i USA er det i grunnen bare østkysten som er aktuelt, vannet på vestkysten er veldig kaldt.. (altså, man kan bade der også, fra LA-området og sørover, men da i 16-18 graders vann. Utover høsten blir det imidlertid varmere)

Thailand er kjempefint og har flotte strender (men man kan faktisk fine like flotte strender i USA, om enn ikke så eksotiske..), men for min del er Thailand mer en vinterdestinasjon. Om sommeren er det regntid der, og du må regne med en skur eller to hver dag. Men det er likevel varmt og godt i luften, så hvis litt regn ikke gjør deg noe, kan jo Thailand også være et alternativ!

Som brukeren over meg sier, så er det kanskje lurt å tenke litt gjennom hva annet du har lyst til å oppleve i tillegg til å ligge på stranden :)

Endret av Macaron
Skrevet

Jeg vil si at Florida i usa er ett godt alternativ om sommeren :-)

Godt og varmt og fantastiske strender.

Fra Daytona Beach og nedover til Miami er det vakkert og fantastiske strender med herlig badetemperatur , og tar du turen ut til Key West får du det litt mer eksotiske også. Pluss at USA er jo ett shoppingmekka da :fnise:

Thailand er også nydelig. Men litt mer vinterdestinasjon ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...