Gå til innhold

hjelp meg, kvinneguiden! barnebok..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg er på utkikk etter en barnebok. eller, dvs, det er vel egentlig ikke en barnebok. jeg er på utkikk etter en sånn bok man skriver inn barnets navn, barnets første skritt, barnets første ditten og datten, limer inn første hårlokk osv. altså en type dagbok. noen som forstår hva jeg mener? noen som vet hva det heter?

ringte det den lokale barnebutikken her, de hadde ikke sånn, og ante ikke hvor jeg fikk tak i det. bokhandelen kanskje? noen som vet, og kan hjelpe meg? kjenner jeg har litt for lite peiling på dette. :gjeiper:

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt.

Skrevet

Jeg har kjøpt flere slike på norli

• Liker 1
Skrevet

Bokhandelen pleier å ha, ja. Står oftest sammen med album og denslags (de fleste slike bøker er jo en kombo av "dagbok" og fotoalbum).

• Liker 1
Skrevet

Søk på "babykrøniken" på google, den boken har jeg til ungene. :)

• Liker 1
Skrevet

tusen takk for svar alle sammen! de hadde noen i bokhandelen i byn i alle fall. :)

baby krøniken, kan den kjøpes på butikk? vet du pris? hadde vært kjekt å kunne sett/bladd litt i den før jeg evt kjøpte. :)

Skrevet

Babykrøniken kan du bla litt i på nettet, da de har egen hjemmeside. Jeg fikk kjøpt min hos Norli bokhandel, tror jeg betalte 300kr pr stk. Bakerst har den en plastlomme, som er veldig grei å ha klistermerker, bursdagskort, avisutklipp etc. (Jeg samler i den, før jeg setter meg ned og limer) :)

De sidene jeg ikke trenger (feks om dåp), har jeg limt mange bilder over hele siden.

• Liker 1
Skrevet

Sånne bøker er ofte så stygge, og full av ting man ikke vil ha. Man kan da bruke en hvilken som helst bok med tykke sider, eller fotoalbum? Mye finere å lage en selv :)

Skrevet

Babykrøniken kan du bla litt i på nettet, da de har egen hjemmeside. Jeg fikk kjøpt min hos Norli bokhandel, tror jeg betalte 300kr pr stk. Bakerst har den en plastlomme, som er veldig grei å ha klistermerker, bursdagskort, avisutklipp etc. (Jeg samler i den, før jeg setter meg ned og limer) :)

De sidene jeg ikke trenger (feks om dåp), har jeg limt mange bilder over hele siden.

Tusen takk for alle svar igjen :)

Jeg så den baby krøniken i butikken, og det var en kjempeflott bok! Allikevel falt valget på en annen bok, en som het mitt første album. Syntes den var veldig fin både på utsiden og innsiden. Man får nok mye mer info med i baby krøniken, for den boka jeg valgte var ikke sånn kjempestor, men den hadde med det viktigste. :) Og jeg tenkte at siden hun ikke er sånn kjempe til å skrive dagbok/scrappe osv, så måtte jo den være veldig grei å følge, den hadde med det viktigste, men den var ikke alt for stor. :)

Noen som harr mitt første album her? Er du i så fall fornøyd med den? (håper jeg ikke valgte helt feil nå). :)

Skrevet

glemte å skrive at den boka jeg valgte (mitt første album) er en blå bok som ligger i en eske, i tilfelle det er fler som heter det samme. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...