Gå til innhold

Hello Kitty

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes sikkert mange som ikke er Hello Kitty-fans uansett alder,

men lurer på i hvilken aldersgruppe dette er populært?

Ser for meg at de som liker dette er mellom 3-5 år eller er det populært

opp til 6 og 7 år også evt?

Håper noen har tilbakemeldinger her :)

(Andre figurer/serier som er populære hos jenter forresten?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi begynte å like Hello Kitty før hun var 2,5 år, ble "godt" opplært i barnehagen av de jentene som var litt større. Ser at hun liker mer og mer prinsesser og feer og slikt, mye pga at de store jentene i barnehagen (5-6-åringene) er veldig opptatt av prinsesser.

Skrevet

Det finnes de på ca 30 som også elsker Hello Kitty ;)

• Liker 4
Skrevet

Dattern fikk kitty dilla ved 2,5 års alder. Den dabbet av ved 4 årsalderen. desverre for henne så har mor dilla på kitty fortsatt. Nabobarna hadde dilla på kitty en periode, men så ble det barnslig, og nå er det smurfene som er inn. Disse jentene er 6 og 8 år.

• Liker 1
Skrevet

En venninne av meg har Hello Kitty veske. Hun har passert tretti år :fnise:

Skrevet

En venninne av meg har Hello Kitty veske. Hun har passert tretti år :fnise:

Jeg sitter i min Hallo Kitty kosedress, og runder 30 om et år. Er ikke noe rart unga ikke vil ha Hallo Kitty noe mer, må da være flaut når mødrene vimser rundt med Hallo Kitty klær og vesker :fnise:

Skrevet

Yvonne hun er moderator her inne å elsker Hello Kitty

Skrevet

Har en venninne som nærmer seg 40 som har både HK pysjamas, HK joggedress, HK veske, HK telefon, HK hårbøyler osv, osv. Til og med sønnen hennes ble en stund kledd opp i HK klær, inntil de var gamle nok til at de begynte å nekte...

Men som en annen her nevnte kommer det vel snart en generasjonskløft på HK også. er ikke så stilig å bruke det samme som foreldrene...

• Liker 1
Skrevet

Jenta mi går i andreklasse, og der er Hello Kitty veldig populært fortsatt og har vært det siden barnehagen. Har også ei på 13 som er kjempeglad i HK.

Merket har ingen aldersbegrensning, kommer mer an på individuelle interesser. De lager jo alt fra bamser, små kjoler og leker, til mobilskjulere, trådløs mus, vesker, ungdomsklær - u name it. Appellerer mao. til alle aldersgrupper!

Skrevet

Datteren min på 1,5 år elsker Hello Kitty, eller "puuu" (pus), så det er vel ganske variabelt vil jeg tro. :)

Skrevet

Jenta mi går i 1.klasse og liker fremdeles hello kitty :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...