Gå til innhold

er trang fitte virkelig bedre?

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg var alt for trang for exn pga han hadde veldig tykk en... Så ja man kan være både for trang og for vid. Hva mener du womanwoman, med at det må være noe feil med oss som har smerter??. Jeg hadde smerter omtrent hele tiden før jeg fikk barn pga veldig trang. Har også smerter nå i voksen alder om den er for stor, derfor foretrekker jeg mindre størrelser opp til normal. Og jeg har da alltid vært våt nok!

Har vært hos gynekolog flere ganger og ingenting galt her! Er bare litt trang!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du prater om damer som er konstant TØRRE og TRANGE. Damer som IKKE blir våte....og kåte.Ikke rart det blir vond sex da...

Damer som er trange men har god naturlig glidemiddelproduksjon og som er kåte- har da ALDRI vondt under sex. Men heller mer nytelse enn vide damer vil jeg påstå...

Ehhhh... NEI!

Er man ordentlig trang så er det faktisk VONDT med stor kuk uansett hvor kåt man måtte være! Og er det ikke vondt, så er man faktisk ikke så trang som man tror.....

• Liker 4
Skrevet

Så hvorfor får jeg da vondt selv om jeg er våt? Ingen mening... ALDRI har vondt - pisspreik! Jeg har alltid vondt (heldigvis bare de første minuttene) uansett om det renner av meg! Og det er DA man er ordentlig trang, ikke når det gjør vondt bare fordi man ikke er våt nok.

Helt enig. Tror mange har fått det for seg at de er trange uten at de faktisk er det... Jeg mener... dem som skriver at de takler både en finger og en gigakuk og synes begge deler er liker digg er for det første skrytepaver, og for det andre alt annet enn trange....

• Liker 2
Skrevet

Må bare smile av alle disse trådene her inne.

Når skal folk skjønne at SEX`en sitter først og fremst i hue, IKKE mellom bena - Punktum!

Typisk fjortis opplegg om å ønske å være trangest mulig, kunne ta imot størst mulig kuk osv...

Slapp av, nyt hverandre!

Nå, snakker vi om unaturlig stor mus, eller unaturlig liten kuk, da kan man kanskje begynne å diskutere potensielle problemer.

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes løse fitter er mye bedre, og det er to praktiske årsaker til det:

1) Er fitta så trang at man må fomle for å få den inn, hender det at pikken blir slapp for den kommer inn.

2) Når jeg knuller løse fitter holder jeg ut som regel mye lenger, noe som er positivt for begge parter.

Det finnes selvsagt fitter som er for løse også, men som passe løse liker jeg best (bør hvertfall få alle fingrene inn uten problemer).

Skrevet

Jeg ser heller ikke problemet i å diskuetere slike ting, for som folk ser bakover i tråden er det litt av hvert av uvitenhet ute å går. Jeg tror og håper at de fleste har masse følelser inni bildet når de har sex med fast partner, men hvor spennende og lærerike hadde disse diskusjonene blitt om vi bare "kranglet" om hvor glade vi var i partneren, hvilke følelser og tilknytninger det satt igang? ;)

og godt folk er litt enige med meg angående trangheten og dens problemer. Er godt å vite at man ikke er alene om det, heller! :sjenert:

• Liker 1
Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

Da må noe være galt med deg...

Eller kanskje det er du som ikke er så trang som du tror selv? Dersom du aldri har opplevd dette tviler jeg på at du er ekstraordinært trang, eventuelt må du ha møtt menn med spesielt liten penis. (Basert på din egen tøvete retorikk.)

Jeg stusser også litt på at en kvinne kan ha så bastant mening om hvor trang hun er, hvor mange kvinner har du vært inne i, som sammenligningsgrunnlag?

(Og at en mann sier det er bare vanlig pillowtalk, som ikke nødvendigvis betyr all verden. Litt som at vi jenter sier at "jada, det er den største jeg noen gang har sett" uten å nødvendigvis mene det. Er man litt postorgasmisk vil man nødig ødelegge den gode stemningen med for mye ærlighet.)

Når det gjelder om trange fitter er bedre tror jeg det er litt håpløst å diskutere på generelt grunnlag. Min erfaring er at menn oppfatter og vektlegger dette så ulikt, at det må være ganske individuelt, som så mye annet som har med sex å gjøre.

Men det er i alle fall ikke alle menn som mener at trangere alltid er bedre. Har feks møtt flere menn som ikke synes analsex er det helt store, når det gjelder den fysisk nytelsen isolert sett, fordi det blir så trangt at det begrenser blodgjennomstrømningen i penis, og dermed blir den nummen og følelsesløs.

• Liker 7
Skrevet

Eller kanskje det er du som ikke er så trang som du tror selv? Dersom du aldri har opplevd dette tviler jeg på at du er ekstraordinært trang, eventuelt må du ha møtt menn med spesielt liten penis. (Basert på din egen tøvete retorikk.)

Jeg stusser også litt på at en kvinne kan ha så bastant mening om hvor trang hun er, hvor mange kvinner har du vært inne i, som sammenligningsgrunnlag?

(Og at en mann sier det er bare vanlig pillowtalk, som ikke nødvendigvis betyr all verden. Litt som at vi jenter sier at "jada, det er den største jeg noen gang har sett" uten å nødvendigvis mene det. Er man litt postorgasmisk vil man nødig ødelegge den gode stemningen med for mye ærlighet.)

Når det gjelder om trange fitter er bedre tror jeg det er litt håpløst å diskutere på generelt grunnlag. Min erfaring er at menn oppfatter og vektlegger dette så ulikt, at det må være ganske individuelt, som så mye annet som har med sex å gjøre.

Men det er i alle fall ikke alle menn som mener at trangere alltid er bedre. Har feks møtt flere menn som ikke synes analsex er det helt store, når det gjelder den fysisk nytelsen isolert sett, fordi det blir så trangt at det begrenser blodgjennomstrømningen i penis, og dermed blir den nummen og følelsesløs.

Konge! Bra innlegg:D

• Liker 3
Skrevet

Jeg er i hvertfall ÆRLIG i senga, i motsetning til deg tydeligvis. Hvis jeg sier at jeg synes han er stor, så mener jeg faktisk det. Og da er det samtidig et hint til han at han gjerne kan være litt forsiktig til å begynne med i hvertfall. Noe de fleste menn med brukbart utstyr forstår selv vanligvis.

Og de kjenner jo at hos meg - går det ikke an å få inn hele hånda ...he he En finger er trangt nok det.

Jeg har aldri sagt at jeg er SUPER-trang, men GANSKE trang. Såpass trang at jeg fint kan klare å dra av gummien på en mann...

Og så lenge man er våt og kåt, tilpasser man seg vanligvis de fleste penisstørrelser, UTEN at det gjør vondt. Selv om han er stor. Mulig DU bare har møtt hardhendte brutale menn som kjører den inn med full kraft fra første stund, da skjønner jeg at du opplever det som vondt, om dine elskere har vært både stor og hardhendt med deg. Men er de normalt forsiktig, er det bare deilig, selv om man er trang og man kjenner det sprenger deilig på...

Vell jeg har sikkert til gode å møte en med monster-pikk enda... Mulig jeg skifter mening da...

Men jeg har møtt mange med GANSKE STOR, og det har aldri bydd på problemer eller smerter.Synes det er bare extra deilig at de er litt vellutstyrt. Så lenge de KAN bruke den...

Skrevet (endret)

Hvorfor sier da gynokologer som har ganske så peiling på sex og tross alt gått på skole for det at det ikke er uvanlig å være trang og at det gjør litt vondt i starten? Det er jo egentlig helt logisk at det gjør litt vondt i starten fordi man plutselig blir utvidet. Og jeg tror det er flere av oss som har opplevd at det har vært vondt og trangt i starten, enn som syns det har vært pur nytelse fra første støt... Hvis de har vært velutstyrte og du ikke har merket noe, så er du kanskje ikke over normalen trang at all? Eller opplys meg om jeg tar totalt feil, du :popcorn: underholdning!

Endret av Arlandria
  • Liker 1
Skrevet

Må bare smile av alle disse trådene her inne.

Når skal folk skjønne at SEX`en sitter først og fremst i hue, IKKE mellom bena - Punktum!

Typisk fjortis opplegg om å ønske å være trangest mulig, kunne ta imot størst mulig kuk osv...

Slapp av, nyt hverandre!

Nå, snakker vi om unaturlig stor mus, eller unaturlig liten kuk, da kan man kanskje begynne å diskutere potensielle problemer.

:jepp::klappe:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er i hvertfall ÆRLIG i senga, i motsetning til deg tydeligvis. Hvis jeg sier at jeg synes han er stor, så mener jeg faktisk det. Og da er det samtidig et hint til han at han gjerne kan være litt forsiktig til å begynne med i hvertfall. Noe de fleste menn med brukbart utstyr forstår selv vanligvis.

Og de kjenner jo at hos meg - går det ikke an å få inn hele hånda ...he he En finger er trangt nok det.

Jeg har aldri sagt at jeg er SUPER-trang, men GANSKE trang. Såpass trang at jeg fint kan klare å dra av gummien på en mann...

Og så lenge man er våt og kåt, tilpasser man seg vanligvis de fleste penisstørrelser, UTEN at det gjør vondt. Selv om han er stor. Mulig DU bare har møtt hardhendte brutale menn som kjører den inn med full kraft fra første stund, da skjønner jeg at du opplever det som vondt, om dine elskere har vært både stor og hardhendt med deg. Men er de normalt forsiktig, er det bare deilig, selv om man er trang og man kjenner det sprenger deilig på...

Vell jeg har sikkert til gode å møte en med monster-pikk enda... Mulig jeg skifter mening da...

Men jeg har møtt mange med GANSKE STOR, og det har aldri bydd på problemer eller smerter.Synes det er bare extra deilig at de er litt vellutstyrt. Så lenge de KAN bruke den...

Det er trangt nok med èn finger, og du har møtt mange med "GANSKE STOR"? Rull inn puppen gamla.

• Liker 3
Skrevet

Rull inn puppen gamla.

Oi, den var virkelig unødvendig.

Gjest Raindrops
Skrevet

Oi, den var virkelig unødvendig.

Med den oppførselen hennes? Neppe.

Hun kommer med dårlige råd, får kvinner som spørr om råd til å føle seg unormale og kroppslig ødelagt, og oppfører seg jevnt over dårlig. Dessuten tror jeg ikke et sekund på at dette er en ekte bruker.

• Liker 3
  • 6 år senere...
Skrevet

My duck is only 12 CM around but I prefer a vagina not too trang

Anonymkode: 092b4...f13

Skrevet

My duck is only 12 CM around but I prefer a vagina not too trang

Anonymkode: 092b4...f13

Gjest Warrior
Skrevet

Det er noe negativt med trang fitte også. Det kan gjøre vondt visst kuken er stor og tjukk. Noen kan være for trang og få vondt av den minste ting. Så nei. Ikke alltid bedre med trang fitte. Synes det er alt for mye mas om fitte og kuk. Vær fornøyd med det du har. Alt har sine positive og negative sider. 

Skrevet

Trang synes jeg ikke er viktig. Villig er langt viktigere.

Anonymkode: 6c2d9...25d

• Liker 1
Skrevet
On 1/24/2012 at 2:42 PM, AnonymBruker said:

Man leser jo alltid over gutter som påstår at trang fitte er det eneste som duger, og alle jentene skal hele tiden skryte på seg at de så vidt får inn en finger og kjenner det sykt.

Men hva mener dere egentlig med trang? Den gangen jeg var så trang som det høres ut dere påstår at dere er, var jeg tenåring og dro ingen nytte av sex. Fikk så vidt inn en kuk, og når vi klarte det var det ikke deilig, men heller vondt. Følte meg mer tilfredsstilt med en liten gulrot liksom..

Men nå som jeg endelig har bra sex, tør jeg å påstå at jeg ikke er så himla trang lenger. Sex gjør godt og ikke vondt og jeg klarer å tilpasse meg store kuker og ta inn 4 mannefingre. Er det liksom negativt for gutter? Skal jentene være ville og våte, men supertrange? Min erfaring tilsier at det ikke er mulig. Er man trang, så er det ikke godt! Tror ikke det er godt for gutten heller å se at dama piner seg gjennom sexen og ikke klarer å bli våt nok for å gjennomføre det...

Når du kan stille et sånt spørsmål, bør du lese deg opp. Ikke komme med et innlegg her på KG.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...