Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen damer som innrømmer at de har faket så lenge/så mye at det har blitt en ond sirkel det ble vanskelig å komme ut av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen damer som innrømmer at de har faket så lenge/så mye at det har blitt en ond sirkel det ble vanskelig å komme ut av?

Mitt spørsmå blir heller - hvordan er det mulig å klare å fake uten at kroppen røper at noe ikke er som det skal ? Uten å bli tatt på fersken ? Jeg hadde ikke fått det til.

F.eks hvordan klarer disse kvinnene å bli tilstrekkelig våte ETTER ORGASMEN ? Dersom en kvinne er lite våt både FØR og etter hun sier hun har hatt orgasme. Faker hun mest sansynlig tror jeg. For under/etter en orgasme utskiller kvinner normalt sett extra mye fuktighet/skjedesekret og vil være veldig våt og glatt der nede..OM hun virkelig har hatt en ekte orgasme. Spesielt om hun går tørr mot slutten av samleiet...Men likevell påstår det gikk for henne...

Da er det faking...garantert. Nei det er alltfor enkelt å avsløre faking . Kunne aldri falt meg inn å fake. Eller " premiere " mannen for dårlig utført arbeid - med skuespill.

Nei han får jobbe og gjøre som jeg vil ha det , før jeg bekrefter hans mannlige ego med orgasme...Han fortjener ikke å tro at han er SÅ ORGASMISK deilig, om han virkelig ikke er det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...