AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg skal på sminkekurs hos Make Up Store, og lurer på om noen her har vært på det? Hvordan var det? Er de flinke? Er Bergen/Xhibition jeg skal på. Erfaringer? Så det var noen veldig gamle tråder om dette, men tenkte å lage en ny, ettersom det kanskje er flere som har gått der nå? Tusen takk for svar!
Jade Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har vært! Det var en mann som var (lurer på om han snakket engelsk?). Synes han var veldig flink, men husker dessverre ikke så mye etterpå.
Quirky Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Jeg har vært! Det var en mann som var (lurer på om han snakket engelsk?). Synes han var veldig flink, men husker dessverre ikke så mye etterpå. Jeg har vært to ganger, første gang var jeg ikke fornøyd, men Make Up Store tilbød meg nytt kurs, denne gangen hos han engelskspråklige mannen Jade snakker om. Jeg ble superfornøyd, han er sinnsykt flink (og veldig hyggelig). Bestill i god tid på forhånd, for han jobber ikke heltid der, og det er stor etterspørsel etter ham.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Tusen takk for svar. Har bestilt i god tid, men på en lørdag, så han jobber kanskje ikke da? Er ikke så god i engelsk heller, så Håper ikke jeg og blir misfornøyd da, skal rett på middag og fest etterpå... Hva var du misfornøyd med?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Og forresten, må man komme uten sminke?
Quirky Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Tusen takk for svar. Har bestilt i god tid, men på en lørdag, så han jobber kanskje ikke da? Er ikke så god i engelsk heller, så Håper ikke jeg og blir misfornøyd da, skal rett på middag og fest etterpå... Hva var du misfornøyd med? Jeg tror det mest er lørdager han jobber, så kanskje du er heldig og kommer til ham. Jeg var misfornøyd første gang fordi jeg ikke lærte noe, jeg opplevde det ikke så mye som et kurs som heller å bare bli sminket. Men jeg ble pent sminket, så jeg tror ikke du skal være redd for å ikke se bra ut på middagen og festen. Første gang var makeupartisten også veldig "på" for å selge meg produkter, selv om jeg ga beskjed om at jeg hadde det jeg trengte av f.eks hudpleie, foreleste hun om hvor bra ditt og datt var, og kastet i mine øyne bort verdifull tid. Du kan komme med eller uten sminke, kommer du uten slipper du at de bruker tid på å fjerne sminken din.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Tusen takk for svar! Grugleder meg, hehe
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 får man produkter får den prisen kurset koster? Og sitter man midt i butikken til allemannsskue?
Jade Skrevet 27. januar 2012 #9 Skrevet 27. januar 2012 Ja, man får produkter for hele summen. Du sitter mot veggen, så du sitter ikke på utstilling. Men hvem som helst som kommer inn i butikken kan selvsagt kikke i speilet og se hva dere driver på med om de vil. Butikken er ganske liten, så du vil nok få fred. Betjeningen ville nok uansett reagert om noen kom inn i butikken og var mer opptatt av deg enn produktene de selger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå