Gå til innhold

Filmer i 2012-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage en tråd om interessante filmer som kommer i 2012 :-)

Legg gjerne med releasedato for kino og dvd, og trailer :-)

Vet ihvertfall at Titanic kommer i 3D på kino i april en gang, så det kan jo bli interessant...

Skrevet

The Dark Knight Rises som har premiere 25. juli. Er stor fan av Batman-filmene, så denne filmen blir nok årets høydepunkt for min del!

Warm Bodies fordi den virker ulik andre zombiefilmer jeg har sett, men er redd for at den skal falle gjennom og bli en pinlig kjærlighetsklisjé. Har premiere i august.

Frankensweenie, Tim Burtons nyeste film. 5. oktober har den premiere her til lands.

Skyfall. James Bond bør selvfølgelig nevnes i denne tråden! Premiere 26. oktober.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg gleder meg til The Hunger Games kommer. Tror den kommer i mars en gang.Håper den er like bra som boka.

Og så har jeg sett at det er blitt laget en ny Snøhvit-film. Vet ikke når den har premiere, men håper det er i løpet av året. Charlize Theron spiller den onde heksa, og filmen skal visstnok være en litt mørkere versjon av eventyret.

Skrevet
Kon-Tiki filmen, som skal ha premiere 24.august, ser jeg frem til. Alltid spennende med nye, norske storsatsinger.
Skrevet

Og så har jeg sett at det er blitt laget en ny Snøhvit-film. Vet ikke når den har premiere, men håper det er i løpet av året. Charlize Theron spiller den onde heksa, og filmen skal visstnok være en litt mørkere versjon av eventyret.

Mener du Mirror Mirror der Julia Roberts spiller den onde heksen? Eller er det laget to Snøhvitfilmer?

http://akas.imdb.com/title/tt1667353/

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Eventyr er jo veldig in for tiden da, så kanskje ikke så rart.

Og i Hollywood så har jo filmer en tendens til å komme i par.

Skrevet

Tenkte å lage en tråd om interessante filmer som kommer i 2012 :-)

Legg gjerne med releasedato for kino og dvd, og trailer :-)

Vet ihvertfall at Titanic kommer i 3D på kino i april en gang, så det kan jo bli interessant...

Den filmatiserte versjonen av Stephen Chbosky The perks of being a wallflower gleder jeg meg veldig til. For det er den fineste boken jeg har lest <3

Skrevet

Hobbiten, selvfølgelig!

Og Tinker, Tailor, Soldier, Spy. Ene og alene på grunn av Gary Oldman.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...