MissStiles Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Nå har jeg fått meg Nintendo Wii. Hvilke spill bør man kjøpe?
Gjest WendyClear Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Nå har jeg fått meg Nintendo Wii. Hvilke spill bør man kjøpe? Rayman og wii-fit!
Safira Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Begge Zelda-spillene! Donkey Kong Country Returns, Metroid, Super Mario Galaxy 1 og 2, New Super Mario Bros, Paper Mario, Mario Kart, Okami. På Virtual Console (kjøpes digitalt): - Crono Trigger - Zelda-spill - Super Mario - Mega Man - Secret of Mana - Donkey Kong Country Dette var de jeg kom på i farten. Kanskje litt lettere å hjelpe hvis vi vet hva slags spill du liker
Fanta Exotic Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Jeg vil kjøpe Smash Bral. eller hva det heter, samt Mario Party :D
Namine Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 (endret) jeg kan anbefale begge zelda spillene, mario galaxy 1 og 2, new super mario bros wii, donkey kong returns, xenoblade chronicles, metroid prime om du liker sånne spill, og det første spyrospillet syntes jeg også var veldig artig (ligger en del nostalgi i det for meg da, moro å spille det igjen med bedre grafikk osv). det er i alle fall blant mine personlige favoritter. Endret 24. januar 2012 av Namine 1
MissStiles Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2012 Det blir nok å skaffe seg de tradisjonelle Mario spillene i hvert fall. Et spørsmål til de spillene: Kan man spille Mario spillene med en Wii Remote Plus eller trenger man en Wii Classic Controller?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Jeg slenger meg på og anbefaler Mario galaxy og Zelda-spillene. Du kan bruke den vanlige Wii-remoten, men trenger da en nunchuk eller hva det heter i tillegg. Da kobler du bare de to sammen.
MissStiles Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2012 Hvilket av Mario spillene er best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå