Gå til innhold

Bostøtte


Auroressa

Anbefalte innlegg

Husker at ifjor fikk dem som fikk bostøtte noen kr ekstra på det i Mars måned, pågrunn av høye strøm utgifter. Vil det komme i år og? Syntes kulden har kommet for fullt nå, og her er alt av strøm på 24.7. Men vet ikke med dere andre? - Er dette noe som vil skje automatisk isåfall? Har ikke fått meg meg noe om dette i nyheter, slik som ifjor, så kanskje litt tvilsomt?

Rop ut vist du vet noe da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker at ifjor fikk dem som fikk bostøtte noen kr ekstra på det i Mars måned, pågrunn av høye strøm utgifter. Vil det komme i år og? Syntes kulden har kommet for fullt nå, og her er alt av strøm på 24.7. Men vet ikke med dere andre? - Er dette noe som vil skje automatisk isåfall? Har ikke fått meg meg noe om dette i nyheter, slik som ifjor, så kanskje litt tvilsomt?

Rop ut vist du vet noe da :-)

Kommer nok ikke noe sånt i år.

Selve kraftprisen er mindre enn halvparten av det den var siste år. Egentlig veldig billig. Men nettleien er vel den samme da.

Så ved halv pris, så blir vel regningen pr kwh da ca 75% av fjorårets ved halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at ifjor fikk dem som fikk bostøtte noen kr ekstra på det i Mars måned, pågrunn av høye strøm utgifter. Vil det komme i år og? Syntes kulden har kommet for fullt nå, og her er alt av strøm på 24.7. Men vet ikke med dere andre? - Er dette noe som vil skje automatisk isåfall? Har ikke fått meg meg noe om dette i nyheter, slik som ifjor, så kanskje litt tvilsomt?

Rop ut vist du vet noe da :-)

Hei

Støtten til strømutgifter i fjor, kom bl.a. fordi strømmen var svært dyr i fjor. Det er ikke tilfelle i år, og det er ikke varslet at mottakere av bostøtte vil få støtte til strømutgifter i år.

Vennlig hilsen

Husbanken v. Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...