Gjest EryMax Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Her er en tråd for alle de morsomme og sære drømmene man har drømt oppigjennom årene. For ikke så lenge siden, så drømte jeg at det begynte å vokse kaktuser ut av armene mine. Så jeg prøvde å skjære dem vekk, men de vokste ut igjen å ble dobbelt så stor, så jeg tenkte at jeg måtte gå til fastlegen min. Så jeg gikk til henne, å hun sto der å klødde seg i hodet å lurte på hva hun skulle gjøre, så hun sendte henvisning til kirurgisk poliklinikk. Der ble jeg møtt av en svensk lege som sa at han hadde en kompis, som bodde midt uti de svenske skoger. Han hadde et slags heksebrygg for disse problemene, så jeg dro jo til Sverige med en gang å begynte å lete etter denne sære forskeren som bodde i ei rød hytte langt ute i skogen. Etter lenger enn langt kom jeg endelig fram, og han så på problemet å begynte å mikse et brygg som skulle drepe denne kaktusveksten. Så jeg fikk jo det her brygget å smurte på kaktusene før og etter jeg hadde skjært dem av, å de kom aldri tilbake
FruN Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Her skal jeg prøve å få skrevet ned drømmer om jeg husker de når jeg våkner!
Minya Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 (endret) Vet ikke om jeg har delt denne før, men jeg drømte en gang at jeg og en gjeng med folk jeg kjenner, var på et sånt klassisk amerikansk film-laboratorium, sånn der de går med hvite frakker og lager genmodofiserte dyr og planter som ender opp med å drepe alt som er der. Greia i denne drømmen var at de hadde genmodifisert noe greier litt på samme måte som i Resident evil, altså zombier, bare raptorer i stedet?! Disse raptorene løp da rundt og leita etter oss på klassisk jurassic park-vis, mens vi prøvde å holde oss unna på klassisk kultfilm-vis. Hvis man ble bitt av en av disse raptorene, ble man ikke zombie, nei man ble raptor!! Sprøeste drømmen jeg kan huske for øyeblikket. Jeg våknet av at jeg lo fordi det hele var så absurd Jeg har en tendens til å drømme sprø og syke drømmer om jeg sovner etter at vekkerklokka ringer når jeg skal stå opp. Det være seg om jeg faktisk skal noe, eller bare har på alarmen fordi jeg har glemt å slå den av. Anti-forsove-seg-mekanisme kanskje? Endret 25. januar 2012 av Minya
Pene sko... Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 (endret) Jeg drømte at jeg satte meg opp i sengen og begynte å spise opp hodeputa. Bokstavelig talt spiste hele puta, som for øvrig ikke er liten. EDIT: Og jo, det var en drøm. Jeg kontrollerte raskt at alle putene var i god behold da jeg våknet. Endret 25. januar 2012 av Pene sko...
Pixie Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Ikke kaktuser, men jeg drømte en kompis hadde laget seg bil som kjørte på bananekstrakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå