Gå til innhold

kaste hårstrå i do

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Kvinneguider!

Jeg lurer rett og slett på om det er dumt å kaste hår i toalettet? Jeg har ganske langt hår, og når jeg børster håret er det veldig fort gjort å kaste de som bli hengende på hårbørsten rett i do.. Men nå har jeg begynt å lure på om det kanskje kan bli en stor klump med hår nede i rørene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Kvinneguider!

Jeg lurer rett og slett på om det er dumt å kaste hår i toalettet? Jeg har ganske langt hår, og når jeg børster håret er det veldig fort gjort å kaste de som bli hengende på hårbørsten rett i do.. Men nå har jeg begynt å lure på om det kanskje kan bli en stor klump med hår nede i rørene?

Jepp det kan sette seg godt og grundig fast, så kast dem heller i avfallet.

• Liker 1
Skrevet

Woops! Børster alltid håret over doen (x

Skrevet

Vil ikke anbefale dette nei. Er vel nesten noe av det verste du kan ha nedi vil jeg tro, særlig hvis vi snakker langt og mye. Hekter seg borti alskens ruheter som er i røret fra før og bringer det bare hakket nærmere tett.

• Liker 2
Skrevet

Hår oppløser seg ikke i rørene slik dopapir gjør. Det er visstnok ikke uvanlig at rørleggere må til for å ta seg av håroppsamlinger som tetter rørene. KUN toalettpapir skal kastes i do! ;)

• Liker 1
Skrevet

Bruk søppelbøtta istedet. :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Skal begynne med det fra i kveld av!

Skrevet

Hår oppløser seg ikke i rørene slik dopapir gjør. Det er visstnok ikke uvanlig at rørleggere må til for å ta seg av håroppsamlinger som tetter rørene. KUN toalettpapir skal kastes i do! ;)

Og døde fisker! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Når rørleggersvigersønnen min begynner å fortelle sine historier, er det rett før en annen stakkar brekker seg av ren kvalme. Det er rimelig ekle greier det de henter fram fra rør og toaletter.

Skrevet

Hjelpes :O , jeg skal aldri gjøre det igjen!!

Skrevet

Renseanleggene er heller ikke så glad i å få inn store mengder hår - så hiv det i søpla i stedet! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...