Gå til innhold

Bryllupskake

Fremhevede innlegg

Skrevet

Adriane; Synes dette er et fint alternativ, finnes det fremdeles folk som tilbyr dette i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Adriane; Synes dette er et fint alternativ, finnes det fremdeles folk som tilbyr dette i Oslo?

Man får helt sikkert vanlig bakeri/konditor til å bake og pynte muffins til seg, om man ikke bare gjør det selv, da. Muffinsstativ får man kjøpt på steder der de har godt utvalg i kakepynt og slikt.

Jeg har vært i bryllup der man har hatt treetasjes lukket valnøtt til bryllupskake, og der de har hatt iskake til bryllupskake. Bryllupskaken er da den kaken brudeparet starter kakelaget av selskapet med å kutte.

Gjest Adriane
Skrevet

Det syns jeg også. Da jeg snublet over disse, tenkte jeg at det er jo en kjempeidé! Jeg vet ikke om noen tilbyr dette i Oslo, men det ville nesten være rart om det ikke er noen?

Det er sikkert mulig å lage selv også, for all del, men ønsker man det stresset på toppen av alt annet sånn rett oppunder bryllupet? Neppe ;)

Forresten - gjorde et kjapt Google-søk nå på "Cupcakes Oslo", og det er ingen problem å få fatt i dette i Oslo :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...