AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg har begynt på alli slankepiller i dag og er nysgjerrig på andre sine erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 23. januar 2012 #2 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg har startet nå i dag selv. Blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Del Skrevet 23. januar 2012 Vær forberedt på at dere driter rett og slett rennende slim og fett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerklumpen! Skrevet 23. januar 2012 #4 Del Skrevet 23. januar 2012 Som oftest bruker slankepiller bare og ta vekk vannet i kroppen slik at det ser ut som du mister vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 23. januar 2012 #5 Del Skrevet 23. januar 2012 Vær forberedt på at dere driter rett og slett rennende slim og fett... He he he såpass. Gikk du ned noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #6 Del Skrevet 23. januar 2012 He he he såpass. Gikk du ned noe?? Jeg prøvde de ikke, men bofellen min gjorde. Hun bæsja fett og slim hver gang hun spiste noe med mye fett i. Alli skiller liksom fettet fra resten av maten, og du avfører det, teeeeemmelig smertefullt. Noe som gjorde at venninna mi spiste bare sunt, i angst for å få i seg for mye fett, og dermed bæsje vondt. Ja, hun gikk ned 20 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 23. januar 2012 #7 Del Skrevet 23. januar 2012 Fresht Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #8 Del Skrevet 23. januar 2012 Ja, hun turte aldri å spise mat med mye forskjellig fett og sukker i, for da kjente hun det. Så det er noe i det, Alli hjelper deg å gå ned, i angst.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elise Skrevet 17. mai 2012 #9 Del Skrevet 17. mai 2012 Er det noen som har prøvd alli, sluttet og bare har det liggende som ønsker å selge det de har igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå