Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom H&M her om dagen,og kjøpte en concealer jeg tilfeldigvis så (Deres eget merke). Og jammen ble jeg positivt overrasket :) Syns den sitter veldig bra på, og uten å lage striper/linjer i huden. Faktisk bedre enn flere andre jeg har prøvd, og som har vært mye dyrere.. Denne kostet rundt 40,-

Flere som har noen gode og rimelige produkter å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøpte en øyeskyggebase fra art deco på cubus til kr 75.

Er veldig fornøyd, den sitter som et skudd og får selv min elendige san soucis øyeskygge til å holde seg på plass.

Gjest Virvel
Skrevet

A-creme, som du får kjøpt i helsekostbutikker. Jeg bruker den som hånd-, fot- og øyekrem, og kan ikke lenger forestille meg tilværelsen uten. Dyr er den heller ikke.

Takk for tipset, *Hanne*, jeg trenger en ny concealer, og jeg eier ikke nåla i veggen... :ler:

Og apropos H&M kjøpte jeg to Betty Boop-øyeskygger (kvartetter) der i sommer, av den enkle grunn at de var latterlig billige (14,50 per stykk, tror jeg det var), så jeg kunne ikke se at jeg hadde noe å tape på det. Til min store overraskelse oppdaget jeg at de faktisk sitter ganske godt. Den i fargen "honey gold" er nå favoritten i sminkepungen min... det er nesten litt pinlig...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke akkurat et godt kjøp, men jeg fant en ny bruk av Eight hour Cream her om dagen (som i og for seg er et godt kjøp).

I en "oppbrukt leppestift" er det ganske mye igjen. Jeg pella det ut og blanda med Eight Hour Cream og vips så har jeg lipgloss med yndlingsleppestiftfargen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...