Gå til innhold

Vil ha en sånn kropp - hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://m.weheartit.com/entry/21664467

Hvordan må jeg trene og spise for å få sånn her kropp? (kommer ALDRI til å sulte meg). Jeg ligger innenfor normal BMI, men har litt fett her og der. Ifølge meg er dette en perfekt kropp som er på bildet. Jeg vil ha sånn! Men vet ikke hvordan jeg skal trene og spise. Hadde blitt veldig glad for tips. Vil helst starte sommeren med en sånn kropp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan må jeg trene og spise for å få sånn her kropp? (kommer ALDRI til å sulte meg). Jeg ligger innenfor normal BMI, men har litt fett her og der. Ifølge meg er dette en perfekt kropp som er på bildet. Jeg vil ha sånn! Men vet ikke hvordan jeg skal trene og spise. Hadde blitt veldig glad for tips. Vil helst starte sommeren med en sånn kropp:)

Jeg tror du burde innse at uansett hvor hardt du prøver så vil ikke du nødvendigvis kunne få en identisk kropp som det der nettopp m.t.p at din kropp ikke er bygd opp til å være akkurat som det der.

However, om du ønsker å være slank og ha fast mage/rumpe/lår/whatever, så er styrketrening veien å gå, men også sykling. Sykling gjør underverker for mage og bein.

Hilsen ei som har en lik kropp som det på bildet.

• Liker 7
Skrevet

Hmm.. har alltid hatt sånn kropp. Og det er hvertfall ikke idealet til mange andre. Blir stadig vekk spurt om jeg spiser, om jeg ikke skal legge på meg litt, om kanskje jeg skal begynne å spise litt mer, du er for tynn osv..

Ja, det var OT, men livet blir ikke nødvendigvis perfekt selv om du får en perfekt kropp... Ha det i bakhodet.

• Liker 3
Skrevet

Har med å gjøre beinstrukturen og. Simpelthen!

Hilsen en annen som også har en slik kropp :filer:

Skrevet

Jeg tror du burde innse at uansett hvor hardt du prøver så vil ikke du nødvendigvis kunne få en identisk kropp som det der nettopp m.t.p at din kropp ikke er bygd opp til å være akkurat som det der.

However, om du ønsker å være slank og ha fast mage/rumpe/lår/whatever, så er styrketrening veien å gå, men også sykling. Sykling gjør underverker for mage og bein.

*rumpe og bein mente jeg.

Skrevet

Takk for svar! :) hvordan styrke burde jeg trene, og hvor lenge burde jeg sykle?

Jeg tror faktisk jeg kan få sånn kropp, for min er ikke så langt i fra..:) men jeg trener aldri styrke eller sykler, så kanskje det ville hjulpet meg, ja:-)

Skrevet

Takk for svar! :)

Spm til dere med lik kropp:

Spiser dere sunt?

Gjest Consensio
Skrevet

Man kan ikke få samme kropp som andre.

To mennesker kan være like tynne, men likevel ha forskjellige type kropper.

Man må bare slutte å sammenligne seg med andre, og heller fokusere på å leve sunt

• Liker 12
Skrevet

Man kan ikke få samme kropp som andre.

To mennesker kan være like tynne, men likevel ha forskjellige type kropper.

Man må bare slutte å sammenligne seg med andre, og heller fokusere på å leve sunt

Godt poeng :smilorange:

Skrevet

Drømmekropp! Sånn vil jeg og se ut til sommeren :) Jeg er heller ikke så langt i fra, men er nok mye som skal til før jeg er der likevel. Må sikkert trene masse og spise mye sunn mat.

Skrevet

Drømmekropp! Sånn vil jeg og se ut til sommeren :) Jeg er heller ikke så langt i fra, men er nok mye som skal til før jeg er der likevel. Må sikkert trene masse og spise mye sunn mat.

:smilorange: skulle nesten lagt et forum for oss som ønsker oss drømmekroppen til sommer 2012, hehe :) masse lykke til! Jeg må også jobbe en del og spise sunt...

:sol:

Skrevet

Jeg har omtrent slik kropp. Kanskje litt mer muskler og ikke fullt like slank mage etter frokost, kaffe og vann, men til gjengjeld er jeg aldri sulten ;)

Spiser sunt, men jeg har alltid vært naturlig tynn. Men spiser mat med mye fiber, mye proteiner (cottage cheese, kesam, egg, skyr), alltid en smoothie og ganske lite godteri. Noe blir det, men jeg kan aldri spise en hel 200-grams sjokoladekake. I perioder spiser jeg mye dritt, som nudler, pizza, mer godteri, men legger ikke på meg. Får bare styggere hud.

Skrevet

Siden damen på bildet ikke ser spesielt trent ut, tror jeg ikke nødvendigvis harde økter på helsestudioet er veien å gå.

Mitt tips til en slank kropp; finn deg en skikkelig stressende jobb der du må stå og gå mye, f.eks. servitør eller ansatt i en travel butikk.

Man blir ikke nødvendigvis tynnere av trening, vertfall funker det ikke slik for meg. Føler meg mye mer vel dog, så derfor trener jeg kondisjon mer eller mindre regelmessig :)

• Liker 3
Skrevet

Du kan få min. Helt lik. Alt for tynn jo!

Gjest NozMonster
Skrevet

:smilorange: skulle nesten lagt et forum for oss som ønsker oss drømmekroppen til sommer 2012, hehe :) masse lykke til! Jeg må også jobbe en del og spise sunt...

:sol:

det finnes en tråd her inne, ved akkuratt den tittelen ;)

for å få/ha en slik kropp som på bildet, så tror ejg man må også være ganske heldig med genene...

Skrevet

Du kan få min. Helt lik. Alt for tynn jo!

Ååå du er heldig, haha! Syns det er en nydelig kropp, jeg.

Er du sunn og trener, eller har du sånn kropp uansett?

Skrevet

Siden damen på bildet ikke ser spesielt trent ut, tror jeg ikke nødvendigvis harde økter på helsestudioet er veien å gå.

Mitt tips til en slank kropp; finn deg en skikkelig stressende jobb der du må stå og gå mye, f.eks. servitør eller ansatt i en travel butikk.

Man blir ikke nødvendigvis tynnere av trening, vertfall funker det ikke slik for meg. Føler meg mye mer vel dog, så derfor trener jeg kondisjon mer eller mindre regelmessig :)

Så trening er ikke rett vei? Hmm... jeg er rundt 167-170 cm høy og veier 58, så har litt å ta av, men om trening ikke hjelper blir jeg litt oppgitt... Får finne meg en stressende jobb, ja, haha :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Blæh. Slutt å hige etter kroppen til andre, og fokuser på å gjøre det beste ut av deres egne.

Skrevet (endret)

Fantastisk jente, men hun har gener som gjør at hun passer til å være naturlig tynn. Uten å vite hvordan du ser ut per i dag og hvilken benbygning du har er det umulig å si hva som må til. For meg eller andre. Spesielt siden hun er såpass tynn som hun er så kan det være farlig å prøve å få en lik kropp som hennes uten å ha kompetansen som trengs for å gjøre det på en forsvarlig måte.

Men, på generelt grunnlag:

1. Tren med vekter som er såpass tunge at du maks klarer 12 repetisjoner av samme øvelse. På denne måten vil du bli sterkere og få litt mer muskler, så hvis du spiser det samme som du gjør i dag vil du gå ned i vekt. (større muskler = høyere kaloriforbruk)

2. Jogg \ Sykle i lengre økter. Det gir kroppen beskjed om at du ikke vil veie for mye \ ha for mye muskler. (lange økter, ikke intervaller)

3. Spis proteinrikt, 30% energi fra proteiner, 20% energi fra fett og 50% fra karbohydrater. Telt i kalorier.

Men det spørs som sagt på hvilken kropp du har allerede. ;)

Endret av Gabbs
Skrevet

Selvsagt skal man trene. Man skal trene samme hva slags kropp man vil ha. Å holde kroppen i akseptabel fysisk form burde være like selvsagt som å pusse tennene, spise sunn mat og på andre måter holde seg selv frisk og sunn.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...