Gå til innhold

sjekking på offentlige steder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør man det?

Feks:

Bussen: Jeg ser du sitter her, men jeg ville heller st du skulle sittet ved siden av meg så jeg slapp å lure på hvor godt du lukter?

Butikken: Ser du har masse grønnsaker i handlekurven, skal vi dra hjem til meg å lage salat?

I bilkøen: *rulle ned vinduet* Jeg synes jeg heller skulle kjørt deg jeg

På kinoen: Ops, jeg trodde det var mitt lår jeg holdt på..?

I skogen på tur: Jeg har gått meg bort, kan jeg bli med deg hjem å ringe til noen jeg har glemt nummeret til?

:eeeh: :eeeh: :eeeh: :eeeh: :eeeh: :eeeh:

Det er LENGE siden jeg har gått inn for en sjekkereplikk. Kan noen hjelpe? Jeg er dame/kvinne/villkatt i det hele tatt....

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt syn ble det ikke akkurat mye sjekketriks, mer... Vil du pule triks? :skratte:

• Liker 2
Skrevet

I mitt syn ble det ikke akkurat mye sjekketriks, mer... Vil du pule triks? :skratte:

Ja det er det jeg mener, jeg er helt håpløs :ler::hoho:

Noen som har tips? :idesmil:

Ts

• Liker 1
Skrevet

Man kan neste si hva som helst, selv de du nevner der, bare du har glimt i øyet og et smil på lur :)

Skrevet

Vel, sjekking på dagtid krever en viss grad av intelligens, improvisasjonsevne, veltalenthe...

Jeg er dame/kvinne/

Spør om de vil bli med deg hjem. Problem løst.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Uhm. Hva skjedde med flørtens skjulte kunst? En ordentlig samtale, velvalgte ord med snev av intelligens og en god dose selvironi.

Humor, selvtillit og velvalgte ord.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gjør man det?

Syns sjekkereplikkene dine var morsomme! Dog, kan oppleves som litt needy, og du avslører interessen litt vel tidlig.

Jeg skal prøve å komme med et konkret forslag.

Flere teknikker kan funke. Som kvinne er det naturligvis viktig at du ser sensuell og sexy ut hvor enn du går. Tettsittende klær (iallefall dersom du har troa på det under), flørtende kroppsspråk (mange tips her )

En fordel at du får han til å ta kontakt med deg. Ikke bare fordi han er mann og føler seg tøffest når han selv tar initiativ, men også fordi dette vil bety at han vil noe med deg, og ikke motsatt. Selgere ønsker jo at du kommer til dem, ikke at de må ringe deg opp som telefonselgere.

Du kan få han til å ta kontakt ved f.eks. å "tilfeldig" miste en hanske foran ham (en fin klassiker, kan fortsatt funke) eller du kan rote i håndvæska når du står like foran ham. Bare ved å stå nært foran han vil han garantert se på deg, og mens du med sidesynet ditt merker at han gjør det ser du tilbake på ham - og da er det liksom han som har søkt din oppmerksomhet og ikke motsatt. Power to you.

Han vil neppe si noe, kulturen vår er ikke slik, men du kan ha planlagt et åpningsspørsmål. Som handler om en eller annen gjenstand i nærheten som du "oppdager" fordi han ser på deg. Om han leser en bok kan du spørre om boka er bra, og hva som gjorde at han valgte akkurat den boka, og videre dra i gang en liten samtale om dette. Er dere på butikken kan du spørre om noe han har i kurva - er nugatti-boksen med nøttesmak bedre enn den originale? Og så drar du det videre.

Du fortsetter samtalen med upersonlige ting (altså ikke spør hva han heter osv) noen minutter inntil han forhåpentligvis spør hva *du* heter, eller hvor du kommer fra, hva du jobber med/studerer, eller noe annet personlig, som ikke handler om gjenstanden du åpnet med.

Siden han spurte om noe personlig har han vist at han er litt nysgjerrig på deg. Da kan du trygt komme inn på personlig ting, som om han også bor i byen, og hvor han pleier å gå ut. Du kan så si, "dette var hyggelig" og foreslå at dere møtes på stedet han pleier å gå ut til helga, og evt at han kan komme og plukke deg opp hjemme hos deg, slik at dere går sammen.

Bla bla utveksling av nummer, facebook, du kan invitere ham opp på te når han ringer på, bla bla....

Mange muligheter! Husk at menn også går rundt og fantaserer om å finne en drømmepartner 24/7. Fullt mulig å være mer direkte, men samtidig risikerer du raskere avvisning. Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk Frittfram for et skikkelig, fint og konkret svar :) Skal på butikken idag, så kanskje jeg skal teste det :jepp:

Ts

• Liker 1
Skrevet

Hahaha! Hands down de dummeste forslagene jeg har hørt. Men siden du åpenbart har sansen for cheesy sjekkereplikker, her er en til hverdagsbruk:

*Den pene kassadama spør som du vil ha kvitteringa*

Du: "Nei takk! Ikke med mindre det står nummeret ditt på den ;) "

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...