Gå til innhold

Privatistkontoret har rotet bort eksamen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en privatisteksamen før jul som jeg ikke har fått karakter på enda.

Tok kontakt med privatistkontoret på fredag og spurte hva som hadde skjedd. De skulle undersøke saken, men har enda ikke hørt noe. Hører jeg ikke noe imorgen bør jeg ta kontakt igjen?

Hva skjer om de har somlet bort eksamenen min? Må jeg betale ny da? Har ikke så god råd, og jeg har mange eksamener å ta til våren ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror mer på at de har rotet bort eksamenen din enn at de bare er trege? Imponerende.

• Liker 1
Skrevet

Du tror mer på at de har rotet bort eksamenen din enn at de bare er trege? Imponerende.

Takker :bukke: men alle har jo fått vite karakterene bortsett fra meg ... og derfor er jeg redd for at de har rotet den bort ...

Skrevet

Privatistkontorene har utrolig mye å gjøre akkurat nå, da "alle" skal melde seg opp til eksamener før siste frist (dette er vel siste uka?)

Karakteren din står på privatistweb, dersom den ikke står der var du ikke oppmeldt, og om den er borte står det nok Ikke møtt. Kanskje du kan sjekke der?

Skrevet

Privatistkontorene har utrolig mye å gjøre akkurat nå, da "alle" skal melde seg opp til eksamener før siste frist (dette er vel siste uka?)

Karakteren din står på privatistweb, dersom den ikke står der var du ikke oppmeldt, og om den er borte står det nok Ikke møtt. Kanskje du kan sjekke der?

Nei, karakteren min står ikke på privatistweb ... faget jeg var oppmeldt i står der, men det står ingen karakter bak..

Men hva mener du egentlig? Jeg var oppmeldt til denne eksamen før jul, og jeg møtte til eksamen ...

Fikk mail fra privtatistkontoret om at de skulle purre på sensorene :fnise:

Håper de er raske, for jeg vil jo gjerne vite om jeg har gjort det bra nok - hvis ikke må jeg melde meg opp til våren. Og siste oppmeldingsdag er jo 1.februar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...