Hecatees Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Hei, Har dere noen sjekkliste dere følger og hvor langt har dere kommet i planleggingen? Føler at jeg har ordnet det meste som kan ordnes på forhånd, men hadde vært greit med en detaljert sjekkliste for å sikre at det ikke er noe jeg glemmer Del gjerne deres sjekklister dersom dere har noen.
Gjest Solstråla88 Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Vi gifter oss 23 juni og har kommet sålangt: *Kirke er bestilt *Lokalet er bestilt *Kokk er bestilt *Meny er satt opp *Forlovere er valgt *Vin meny er satt opp *Invitasjonene er sendt ut *Toastmaster er valgt *Duker er kjøpt inn *Bryllupskake er bestilt *Sjakett til mannen er bestilt *Brudekjolen min med slør og tiara er kjøpt *Frisørtime til meg og følge er bestilt *Brudepike og brudesvenner er valgt *Brudepikekjoler er bestilt *Bordekor har vi begynt og kjøpe, mangler lys og lysestaker *Barvarene er vi nesten ferdig med (Alkohol) *Har såvidt begynt på bordkortene Dette må vi gjøre i nærmeste fremtid: *Undertøy til meg *Underskjørt til meg *Tilpassing av klærne våre *Blomster *Resten av bordkortene Kjenner jeg gleder meg veldig til 1 April er over, da vet vi hvor mange som kommer og ikke:) Flere som vil dele?
Gjest navnelapp Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 (endret) Sletta, eg såg ikkje at det var juni! Endret 25. januar 2012 av Alt godt
Daxi Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Lokaler er bestilt forlovere er klare vi mangler: time for vielse kjole fotograf sende ut invitasjoner
Hecatees Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2012 HUSKELISTE Kjole Kjøpt Underskjørt Kjøpt Strømpebånd Kjøpt Sko Kjøpt Slør Kjøpt Tiara Kjøpt Veske Kjøpt Paraply Kjøpt Diverse Gjestebok Kjøpt Polaroidkamera(?) Blomster Brudebukett Booket Blomster til lokalet Booket Blomster til kirken Booket Knapphulls blomster Booket Gammeldagsbil Bestilt Leie av sjakett Booket Skjorte Mansjettknapper Fotograf Bestilt Gifteringer Funnet (Juvelen Lambertseter) Innbydelser/bordkort/div Bordkortholdere Kjøpt Invitasjoner Kjøpt og sendt ut Takkekort Kirkeprogram Festprogram Bordkart oversikt Stoltrekk Bestilt Organzabånd Bestilt Bryllupskake Svigermor lager Etasjefat Må finne på ebay Cupcakes Booket Kaketopp Kjøpt Frisør Booket Sminke Morgengave Kjøper i USA Live band Booket Solosang i kirke Booket Pynt i kirken Roseblader Kjøpt Ivory organzabånd Kjøpt Foreløpig huskeliste. Er det noe jeg glemmer her nå?
Daxi Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Så flinke dere alle sammen var... føler at jeg henger veldig langt etter. Får bare helt angst av å tenke på at jeg ikke får hjelp i det hele tatt ikke fra forloveden engang lykke til alle sammen! :D
Crissy1986 Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Oj, jeg henger visst etter jeg Skal gifte meg 9.juni.. Ringer har vi Forlovere er valgt brudesvenn og brudepiker er valgt Kirken er booket lokalet er booket(der er alt vi trenger av duker, bestikk, fat og vannglass) Brudekjolen er kjøpt Undertøy er kjøpt hårpynt er kjøpt Bryllupskaken er bestilt (andre kaker skal familie/venner bake) Servietter og organzabånd er kjøpt Satengbånd om skal rundt brudebukketten er kjøpt Velkomstvinen er bestilt(resten av alkoholen skal mamma og svigers stå for) Musikk til festen er ordnet, skal ha DJ Blomster er bestemt, skal ha en veldig enkel hvit rosebukett med brudeslør Har ringt til frisør og fått ordnet time+prøvetime til hår og makeup Toastmaster er bestemt Fotograf er ordnet(svvigerbroren min) Invitasjoner og bordkort skal en venninne av søsteren min lage Menyer må vi ha, men er litt usikker på hva vi skal ha som hovedrett Vi må leie sjakett til min kjære og sønnen vår brudepikekjole må kjøpes Time for spraytan og neglestøping må ordnes Brudesko er bestemt, men ikke kjøpt enda Vinglass må vi ha Gjestebok Bordpynt Ja, mye som gjenstår.. Men vi fant ut for ca.2 mnd siden at vi skal gifte oss i juni da, så føler jeg har fått gjort mye på en så kort tid :gjeiper: Endret 16. mars 2012 av Crissy1986
Samulita Skrevet 16. mars 2012 #8 Skrevet 16. mars 2012 Vi gifter oss 21. juni og dette har vi gjort/kjøpt: Vigselssted + avtale Kjole Fotograf Bil + sjåfør Restaurant (meny nesten bestemt) Hotellrom for bryllupsnatten Flybilletter Vigselsattest sendt Det vi ikke har gjort/kjøpt: Dress til mannen (han skal kjøpe når vi ankommer Roma) Klær til barna (samme som mannen) Sko til meg (kjøper i London neste helg) Tilbehør til meg Bukett Har jeg glemt noe nå? Er fremdeles ikke sikker på et par ting, som hva slags pynt jeg skal ha i håret og om jeg skal ha f.eks. øredobber. Det kommer jo an på hva slags frisyre jeg vil ha, og det har jeg heller ikke bestemt meg for... Kommer sikkert til å få helt panikk om et par måneder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå