Gjest denten Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Hei folkens! Jeg har bestilt meg iPhone, og den skal mest sannsynligvis være hos meg i morgen. Men er det noen her som har erfaring med dette? Kommer de på døren med den? Og hva hvis jeg ikke er hjemme?
Cata Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 De kommer på døren med den ja, og er du ikke hjemme så skal de visstnok prøve en gang til før de gir opp og leverer den på postkontoret så du kan vente i enda en dag på å få hentelappen. Så kan du omsider hente den.
Gjest denten Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 De kommer på døren med den ja, og er du ikke hjemme så skal de visstnok prøve en gang til før de gir opp og leverer den på postkontoret så du kan vente i enda en dag på å få hentelappen. Så kan du omsider hente den. Ok Jeg bor jo på studenthjem, så lurer på hvordan det funker.
Cata Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Ok Jeg bor jo på studenthjem, så lurer på hvordan det funker. Men hvis du er sikker på at du ikke skal være hjemme når de kommer, så kan du maile Bring og oppgi sendingsnummeret og be dem levere pakken rett på postkontoret ditt. Det kan kutte omveien om "låst dør" litt.
Henkie Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Min erfaring er at den havner på posten uansett. De sier de har vært på døra og ingen kom ut, selv om jeg VET jeg var hjemme...
Cata Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Min erfaring er at den havner på posten uansett. De sier de har vært på døra og ingen kom ut, selv om jeg VET jeg var hjemme... Heldige du - hos meg kommer den "aldri" til posten, selv ikke når jeg ber dem plassere den der like godt først som sist. Idiotisk opplegg med den budtjenesten. Folk flest er da på jobbe eller skole på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå