Gå til innhold

Transaksjoner flere år tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lånte bort penger til en venn for ca 5 år siden, vet jeg har fått igjen deler av dette, men ikke alt. Nå skulle jeg inn i nettbnken for å undersøke det, men transksjonene ville ikke gå lengre tilbake en to år om jeg husker riktig :tristbla: What to do? Noen som vet hvordan jeg kan få sjekket opp dette i nettbnken, eller på andre måter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du kan kontakte banken din og be om spesifikke detaljer. Jeg kan søke i arkivet til min nettbank, ganske mange år tilbake i tid, mener jeg. Men banken kan sikkert hjelpe deg, kanskje ikke med fullstendige månedsutskrifter fra fem år tilbake, men mulig å søke opp spesifikke transaksjoner.

• Liker 2
Skrevet

Tror du kan kontakte banken din og be om spesifikke detaljer. Jeg kan søke i arkivet til min nettbank, ganske mange år tilbake i tid, mener jeg. Men banken kan sikkert hjelpe deg, kanskje ikke med fullstendige månedsutskrifter fra fem år tilbake, men mulig å søke opp spesifikke transaksjoner.

hvilken bank er det du har da, kanskje jeg har oversett arkivet? :)

Skrevet

Det er en liten lokalbank, så jeg føler jeg utleverer meg litt om jeg sier det høyt. :fnise:

Men de har "arkiv" i menyen sin, i forbindelse med kontoutskrifter og årsoppgaver. Men tror jeg har bare to år tilbake, men skulle tro de har oversikt over flere år tilbake om du kontakter dem. Kanskje du kan sende dem melding via nettbanken, så slipper du å ringe.

• Liker 2
Skrevet

Det er en liten lokalbank, så jeg føler jeg utleverer meg litt om jeg sier det høyt. :fnise:

Men de har "arkiv" i menyen sin, i forbindelse med kontoutskrifter og årsoppgaver. Men tror jeg har bare to år tilbake, men skulle tro de har oversikt over flere år tilbake om du kontakter dem. Kanskje du kan sende dem melding via nettbanken, så slipper du å ringe.

Jeg skjønner :) Takk for tips!

Skrevet

Jeg har jobbet i bank. Der kunne vi finne transaksjoner noen år tilbake i tid på kassesystemet. Men jeg husker ikke helt hvor mange år det var.. Om kunden ville ha transaksjoner lengere tilbake i tid så kunne vi bestille det sentralt, så fikk kunden utskrift i posten, men det kostet noen kroner.. Så ta kontakt med banken din så kan de nok hjelpe deg :)

Skrevet

Du kan få kontoutdrag for tidligere år, men det koster en del kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...