Gå til innhold

Tips til Karibienreise!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slenger meg på her og spør: hvor mye ish har dere betalt for disse turene? :)

Og hva er det kommet på så langt, TS?

Vi betalte 6800kr for billetter per pers tur retur. Da flyr vi til St.Thomas og tilbake fra Puerto Rico. Det var de billigste billettene vi fant.

For seilturen betalte vi 4500 per pers. Dette er også billigere enn det turene vanligvis koster, da vi reiser rett før jul (og det er vist få som reiser akkurat denne uka, siden de fleste vil få med seg enden julaften eller nyttårsaften på båten). Dette er så langt.

Vi må også bestille hotell for resten av turen og fly mellom St.Thomas, andre øyene vi bestemmer oss for og Puerto Rico. Så det blir sikkert nok til slutt :gjeiper:

Men foreløpig er jeg veldig fornøyd med prisene. Vi regnet med at vi måtte ut med ganske mye mer for billettene og seilturen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både Jomfruøyene og Puerto Rico er jo under vestlig innflytelse, så vil jo tro at de feirer jul på vestlig vis. Blir nok ikke helt hva du er vant til hjemmefra, men det er vel ikke helt meningen heller!

Ja, sant. Problemet er bare at vi får ikke julaften verken på Jumfruøyene eller i Puerto Rico :P Vi får riktignok nyttårsaften i Puerto Rico :rodmer:

På julaften kommer vi til å være på de øyene vi ikke har valgt ennå. Og det er i grunn derfor jeg lurer på hvor det er lurt å være. Seiligselskapet fortalte at det var kjedelig å feire jul på St. Thomas, da det skjer ingenting. Så vi må velge en øy/øygruppe som har noen juletradisjoner også. Men det er bare en liten aspekt som vi har i bakhode.. Gleder meg uansett! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...