Gjest Svarktander Bull Skrevet 2. januar 2004 #1 Skrevet 2. januar 2004 Lurer på dette ja... Det jeg mener er at når vi gjør dette (jeg er mann), begynner vi som vanlig litt forsiktig og øker farten gradvis. På slutten går det i hundre og dama dunker rompa hardt imot. På meg virker det som om at alle trådene som omhandler dette temaet kun legger vekt på at man skal være forsiktig hele tiden, og det er jo rikitg, men man må jo ha litt fart etterhvert...eller? Vi kan da umulig være de eneste som "kjører" på litt...??
Barbie Skrevet 2. januar 2004 #2 Skrevet 2. januar 2004 Finnes det fartsgrenser på anal? :o Er dette noe å lure på da? Kjør med den farta som passer dere da vel. Enten det er 30 km/t eller 100 km/t.... :-?
Gjest Poirot Skrevet 2. januar 2004 #3 Skrevet 2. januar 2004 Ingen spørsmål er dumme. At det hersker hegemoni på KG er ihvertfall synlig. Poenget for mange deltakere er åpenbart å vri på innlegg slik at det kan skrives noe sarkastisk om emnet. Så skal vi alle le de "morsomme" kommentarer og stupide plasserte "smileys" Sorry, men det er ikke morsomt, kun patetisk. Godt nyttår. Og mer lar ikke jeg meg affisere av dette. OK, da får jeg svare seriøst, da: -Ja, man må ha litt fart etterhvert -Nei, er du gal, ingen i hele verden liker litt fart etter vert, dere er unormale. Velg det svaret som passer best.
Gjest Madam Felle Skrevet 2. januar 2004 #4 Skrevet 2. januar 2004 Får vel svare litt seriøst jeg også da, men ble så full i latter av svaret til Barbie. Hva dere liker er opp til dere, og ingen andre. Om andre mener at si og så er normalt, so what? Dere gjør det vel slik for det er slik dere liker det. For min del hadde det ikke kommet på tale den veien i det hele tatt, men det er meg.
Gjest Johannes J. Skrevet 2. januar 2004 #5 Skrevet 2. januar 2004 Jeg lurer på hvor mange som tilter hvis jeg sier Analsex er for homser Hvem vet om jeg er seriøs eller ikke... Hvis min kone nærmer seg akterspeilet mitt får jeg totalt panikk! Der har hun ikke noe å gjøre (ja, jeg vet jeg er sær). Nå er det nå engang slik at det finnes erogene soner der bak, men en må nå liksom ønske det selv da. Noen jenter liker dette og jeg har faktisk opplevd jenter som også får orgasme av det. Når det gjelder hastighet og slikt er det vel et par grunnregler som teller: - Vært tent og klar. - Vær avslappet. - Ha godt med smørning.
Gjest Froken Full Skrevet 2. januar 2004 #6 Skrevet 2. januar 2004 penetreringen skal være langsom og må styres av damen (eller mannen som er homo og står på alle fire) men når alvoret begynner og det ikke gjør så ¤&¤Q##!" vondt lenger skal det jukkes hardt og fort. går det for sakte blir det bare ekkelt og personen som penetreres får bare følelsen av å drite (til dere som er litt fintfølende: unnskyld sproget mitt men jei er ike norsk)
Gjest Nattgjesten Skrevet 3. januar 2004 #7 Skrevet 3. januar 2004 Ingen spørsmål er dumme. At det hersker hegemoni på KG er ihvertfall synlig. Poenget for mange deltakere er åpenbart å vri på innlegg slik at det kan skrives noe sarkastisk om emnet. Så skal vi alle le de "morsomme" kommentarer og stupide plasserte "smileys" Sorry, men det er ikke morsomt, kun patetisk. Godt nyttår. Og mer lar ikke jeg meg affisere av dette. Det er dette som gjør at dette ikke er noe særlig seriøst sted. Det er bare en haug med faste gjester som vrir og vrenger på alt mulig. De som sender inn spørsmål seriøst og som ikke er kjent her inne mobbes. Det er ganske tragisk. Og gjør at stedet mister nye brukere. heldigvis finnes det andre steder å ferdes.
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2004 #9 Skrevet 3. januar 2004 hva i helvete er dette for slags forum?hvorfor skal disse so called moderators sitte på de nbreie rævva si å få lov å bedrive meningsterror på et offentlig nettsted.bestemme hva som er gangbart og hva somikke er gangbart.Er dette et verdiforium?rævslikkere Til inntekt for Bondevik og resten av møkkafolket
Gjest Hege Skrevet 4. januar 2004 #10 Skrevet 4. januar 2004 Gjest. Jeg har sjekket ip på innlegget ditt. Send meg heller en pm
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #11 Skrevet 4. januar 2004 Gjest. Jeg har sjekket ip på innlegget ditt. Send meg heller en pm ser ingen grunn til åsende en PM, MISSIS HEGEMONI!
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #12 Skrevet 4. januar 2004 ser ingen grunn til åsende en PM, MISSIS HEGEMONI! DU kan sende MEG enPM
Gjest Hege Skrevet 4. januar 2004 #13 Skrevet 4. januar 2004 Pm sendt. Tilbake til det opprinnelige temaet.
Gjest Poirot Skrevet 4. januar 2004 #14 Skrevet 4. januar 2004 hva i helvete er dette for slags forum?hvorfor skal disse so called moderators sitte på de nbreie rævva si å få lov å bedrive meningsterror på et offentlig nettsted.bestemme hva som er gangbart og hva somikke er gangbart.Er dette et verdiforium?rævslikkere Til inntekt for Bondevik og resten av møkkafolket Forumet er privat, ikke offentlig. I en avis kan en redaktør bestemme hva som skal med og ikke, slik er det her også . Ingenting å bli sinna for.
Anathon Skrevet 5. januar 2004 #15 Skrevet 5. januar 2004 Dette har det vært endel snakk om på gamer.no bl.a. De har strenge regler på sitt forum og om om man ikke liker det kan man finne seg et annet forum. De refererer til et engelsk spillnettsted som har nedfelt i i sine regler noe slikt som: Dette er vårt hjem med våre regler, liker du det ikke så start ditt eget sted med dine regler eller bare finn et annet forum. Først syntes jeg det at det ble litt dumt, men etterhvert har jeg kommet til at jeg syntes det var en god regel.
Gjest Gjest alltid Skrevet 5. januar 2004 #16 Skrevet 5. januar 2004 Gjest. Jeg har sjekket ip på innlegget ditt. Send meg heller en pm Når forumet blir kritisert for utidige og sjikanøse innlegg fra forumets faste brukere reagerer moderator med å "true" med at IP adressen er sjekket. Og hvilken trussel er det, hva skal dere bruke IP adressen til? Etter det jeg vet er det ganske strenge regler (politianmeldelse) til for å få sjekket identiteten til personen. Og hva vil dere egentlig oppnå? Ha "jenteklubben(u)grei i fred og fordragelighet? Mulig at personens kritikk ikke var velformulert og gjennomtenkt, men det kan ha seg som utslag at man har blitt dårlig behandlet og reagerer med sinne. Eierene av forumet bestemmer hva som skal stå her, det er helt greit, men jeg forstår virkelig ikke poenget med at de faste brukerene sjikanerer i innleggene sine til andre som kommer innom. Det blir totalt uforstående når moderatorene reagerer på denne måten. Om man ønsker et forum for faste brukere som kan tillate seg akkurat det de vil så vil det etterhvert bli få andre brukere her inne, og det kan da ikke være intensjonen til Kvinneguiden? Jeg bare spør for jeg synes det hele blir merkelig. Jeg også reagerer på de faste brukerenes oppførsel ovenfor nye brukere. Det er mulig at de har en tone seg i mellom som er fleipete, men for nye og utenforstående blir det vanskelig å forstå. Når mennesker tar mot til seg i et forum som dette fortjener de å bli møtt med respekt, SELV OM ikke de andre brukerene av forumet forstår eller klarer å sette seg inn i problemstillingen. Om man ikke har noe postivt å komme med kan man vel bare holde fingerene unna tastauret eller "bølle" i en annen tråd som er for slike ting? Det jeg synes mangler her inne er respekt for andre mennesker, for mennesker som ikke er som en selv, for mennesker som tenker annerledes. I slike forum blottlegger man gjerne deler av seg selv, og gjerne for første gang. Det er sårbart, og det forutsetter respekt fra de andre. Men som en annen sa lengre oppe i tråden "det finnes andre steder på nettet og ferdes", og det rådet følger jeg nok etter å ha fulgt med her inne en stund og opplevd de useriøse aktørene.
Gjest Hege Skrevet 5. januar 2004 #17 Skrevet 5. januar 2004 Jeg har anmodet om at denne tråden går tilbake til opprinnelig tema. Du finner svaret her: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=62743
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå