Gå til innhold

Fjøl over oppvaskkum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite kjøkken med lite benkeplass. På dette kjøkkenet har jeg en gammeldags husmannsvask av den typen dere ser her:

Det jeg ønsker er en skjærefjøl (gjerne i tre) til å være over selve oppvaskkummen. Vet noen hvor jeg kan få tak i dette? Er det eventuelt noen andre gode tips dere har i forhold til å utnytte denne plassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea

Skrevet

Har sett på de til ikea, men som alltid med det til ikea så passer det perfekt til andre ting fra ikea, og ikke til min vask. Det trenger ikke å passe perfekt altså, men enten så er fjølene derfra altfor store eller altfor små.

Skrevet

Du kan bare dra til nærmeste trelasthandler, så skjærer de en til deg etter mål.

Gjest Badabing
Skrevet

Kjæresten min kjøpte faktisk en sånn skjærefjøl i gave til noen med slikt kjøkken. Mener han fant på Ebay, men det kan jeg høre om.

Ellers er det ikke vanskelig å få fikset det selv som noen nevner. Få kuttet til etter dine mål, også er det bare å pusse og olje litt.

Skrevet (endret)

Vet du hvem som produserte vasken? Noen (som Intra) har egne fjøler for vask. se nøye rundt vasken om du ser et navn/logo.

Endret av Handy-man
Skrevet

Er jo en skikkelig gammel vask så jeg tror du må skjære til selv. Vi snakker 30 år eller eldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...