sebastianen Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Hva synes dere som bruker nicket deres om AB som nileser alt en har skrevet, men bare kommenterer anonymt. De drar gjerne frem saker fra andre tråder, og diskusjoner en har hatt med de tidligere. Det fører iallefall til at jeg er skeptisk til de fleste AB ere, og det er sikkert ufortjent. Men disse luskerene er så usaklige at det er helt patetisk. Kanskje en må opprette alle politiske diskusjoner i snikk snakk, der kan man jo ikke være anonym. Neida, skal ikke det, bare et hjertesukk. 3
Gjest Cosette Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Jeg hadde også en eller flere slike stalkere en periode (jeg oppfattet det ihvertfall slik) som kom med små stikk uansett hvor lite provoserende innleggene mine var. Nå har jeg ikke sett noe til disse stikkene på lenge. Det jeg ikke kan fatte og begripe er hvorfor man gidder. Eller hvordan man kan mislike en fremmed meddebattant på nett så sterkt, spesielt noen som ikke er spesielt kontroversielle engang (jeg anser meg ikke for å være voldsomt kontroversiell, om enn litt direkte til tider.. Heller ikke Sebastianen). Sikkert en psykologisk forklaring på fenomenet, men det er utenfor min fatteevne at man orker å bruke tid på slikt. 5
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 (endret) jeg vet jeg har en anonym stalker. Som dukker opp i perioder Som ser ut til og være besatt av meg og et tidligere brukernavn jeg hadde for flere år siden. Endret 23. januar 2012 av Corto Maltese 1
Gjest Surrehodet Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Noen har bare altfor lite å gjøre 2
sebastianen Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2012 Noen har bare altfor lite å gjøre Takk, litt frustrert idag.
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 (endret) jeg vet hvem alle stalkerne mine er selv om de skjuler seg bak anonymknappen . med unntak av 1 kan godt nevne dem hehehe. ikke bry deg om dem. be de dra til helvete Endret 23. januar 2012 av Nuppdupp 1
Aldrisur Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Jeg visste ikke om det her. Veit knapt nok hva en stalker er, men tror jeg skjønner det nå. Er det ingen hjelp å få fra noen her inne hvis man opplever dette? Sikkert et naivt spørmål, men jeg tenker at moderatorene har ip-adresser og kan følge de opp?
Gjest Vampen Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 De er slitsomme. Jeg har ikke noe problem med ABere flest, men akkurat de som har behov for å oppføre seg som stalkere er ikke noe gøy. Spesielt når de begynner å ta helt av en tråd, på grunn av noe man visstnok skrev i en annen tråd, for 2 år siden. At man henger seg så opp i en bruker at man tar seg bryet med å holde på sånn, er kanskje et tegn på at man burde skaffe seg flere hobbyer? 3
sebastianen Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2012 jeg vet hvem alle stalkerne mine er. med unntak av 1 kan godt nevne dem hehehe Neida, du trenger ikke det. Har du stalkere med nick ? Jeg har inntrykk av at mine er gjester eller anonyme. Hadde vært bedre med noen med nick, da kan en jo stalke litt tilbake....
Gjest Vampen Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 Og Sebastianen, siden du er min favoritt med en evil plan om verdensherredømme og politiske vervekampanjer på KåGe:
sebastianen Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 23. januar 2012 De er slitsomme. Jeg har ikke noe problem med ABere flest, men akkurat de som har behov for å oppføre seg som stalkere er ikke noe gøy. Spesielt når de begynner å ta helt av en tråd, på grunn av noe man visstnok skrev i en annen tråd, for 2 år siden. At man henger seg så opp i en bruker at man tar seg bryet med å holde på sånn, er kanskje et tegn på at man burde skaffe seg flere hobbyer? Enig,hvordan klarer de å holde rede på alt sammen. De kan da ikke klare mer ennen hver eller ? Så da er det noen av dem her. Jeg lurer på om det etterhvert vil utvikles en diagnose på dette ? Hehe .
Gjest Koala Lompa Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har ingen jeg...hvor kan man få stalkere? Må man legge inn en søknad eller noe? Nei huff,det høres ut som en kjedelig ting egentlig. Unødvendig og en waste of time.
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. januar 2012 #13 Skrevet 23. januar 2012 Neida, du trenger ikke det. Har du stalkere med nick ? Jeg har inntrykk av at mine er gjester eller anonyme. Hadde vært bedre med noen med nick, da kan en jo stalke litt tilbake.... nei, men man legger merke til dem der man ikke kan være anonymbruker. eller hvis de glemmer seg :gjeiper: så der man på måten de skriver på :gjeiper:
sebastianen Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #14 Skrevet 23. januar 2012 Og Sebastianen, siden du er min favoritt med en evil plan om verdensherredømme og politiske vervekampanjer på KåGe: Takk for klem , har du fått alt vervematerialet jeg sendte deg ? Det var Frp jakke og bukse og fire par Frp truser. Og så var det 15 Frp palestinaskjerf , de er det meningen du skal dele ut til arabere. Okei ? 1
sebastianen Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #15 Skrevet 23. januar 2012 nei, men man legger merke til dem der man ikke kan være anonymbruker. eller hvis de glemmer seg :gjeiper: så der man på måten de skriver på :gjeiper: Aha, da skjønner jeg. Det er ganske morsomt når de glemmer å trykke på anonym . 2
Gjest BamseB Skrevet 23. januar 2012 #16 Skrevet 23. januar 2012 Jeg hadde også en eller flere slike stalkere en periode (jeg oppfattet det ihvertfall slik) som kom med små stikk uansett hvor lite provoserende innleggene mine var. Nå har jeg ikke sett noe til disse stikkene på lenge. Det jeg ikke kan fatte og begripe er hvorfor man gidder. Eller hvordan man kan mislike en fremmed meddebattant på nett så sterkt, spesielt noen som ikke er spesielt kontroversielle engang (jeg anser meg ikke for å være voldsomt kontroversiell, om enn litt direkte til tider.. Heller ikke Sebastianen). Sikkert en psykologisk forklaring på fenomenet, men det er utenfor min fatteevne at man orker å bruke tid på slikt. Det var ikke meg!!
sebastianen Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #17 Skrevet 23. januar 2012 Det var ikke meg!! Her skriver du så lite at det er vanskelig å kjenne igjen skrivestilen, hmmmmm, mistenkelig, hvorfor det mon tro ? Neida....
Gjest BamseB Skrevet 23. januar 2012 #18 Skrevet 23. januar 2012 Her skriver du så lite at det er vanskelig å kjenne igjen skrivestilen, hmmmmm, mistenkelig, hvorfor det mon tro ? Neida.... Det er en mening med alt. (HINTHINT) 1
Giacomo_P Skrevet 23. januar 2012 #19 Skrevet 23. januar 2012 Det er ikke vanskelig å få stalkere. Du må bare skrive noe personlig, og ha noen meninger som kan være lidt udenfor A4-formatet. Hvis du er mann, holder det å ikke være enig med alle andre menn. Da er man en patetisk kjønnssviker, og stalkerene kommer i tur og orden for å fortelle deg at du bare prøver å få ligge med jenter her inde. Jeg har hatt flere anonyme stalkere. Jeg tror jeg kjender identiteten til minst én av dem. 2
Aldrisur Skrevet 23. januar 2012 #20 Skrevet 23. januar 2012 Det er ikke vanskelig å få stalkere. Du må bare skrive noe personlig, og ha noen meninger som kan være lidt udenfor A4-formatet. Hvis du er mann, holder det å ikke være enig med alle andre menn. Da er man en patetisk kjønnssviker, og stalkerene kommer i tur og orden for å fortelle deg at du bare prøver å få ligge med jenter her inde. Jeg har hatt flere anonyme stalkere. Jeg tror jeg kjender identiteten til minst én av dem. Takk for at du gir et saklig innlegg her. Vet du om man kan spore opp disse stalkerne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå