Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pendler
Skrevet

-Har et forhold til en mann som har vart en del år nå...

Vi bor i hver vår by med ca en times reise imellom. Avstanden har til tider vært et problem, men vi har mye kontakt ved hyppige besøk, telefon, sms.

Vi fungerer bra på alle måter, trives svært godt i hverandres selskap, og det er mye følelser involvert.

Han er en mann som har mange kompisser. De fleste av dem kan karakteriseres som "originaler", men er stort sett svært hyggelige. Men en av dem er blitt til et problem for meg... Denne kompissen er ungkar og det er årevis siden han har hatt et forhold til en dame.

Uheldigvis har han lagt sin elsk på meg. Det begynte først med forsiktige tilnærmelser som jeg vennlig, men bestemt avviste. Men etterhvert har det utviklet seg til utidig og grådig klåing. Jeg er overhodet ikke interessert i ham, og finner ham helst frastøtende som "manneobjekt"

Dette er blitt HELT UUTHOLDELIG for meg!!!

Dette problemet har jeg tatt opp flere ganger med min kjæreste. Han liker heller ikke klåingen, men unskylder kompissen sin med at "Du skjønner vel bare at han savner en dame". Men det er IKKE MITT PROBLEM!!!

Nå, etter ny avvisning på nyttårfesten er jeg fullstendig lei, og har forlangt at min kjæreste tar et oppgjør med kompissen sin. Problemet er at han bagatelliserer dette her, og er redd kompissen blir fornærmet. Tror ikke han helt forstår hvor ekkelt dette føles for meg.

-Men, hallo? Er det ikke meg han skal beskytte???

Prøver å få ham til å forstå at jeg orker ikke å forsette på denne måten, og at det i verste fall kan få følger for vårt forhold...

Noen som har et tips eller to til:

Frustrert jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Himmel!!! Tror jeg hadde forlangt å få være uten selskapet til denne s k kompisen....siden han ikke tør å ta et oppgjør med ham.....Det får da være måte på uønsket oppmerksomhet! Det blir bare for dumt....for ikke å snakke om ubehagelig!!! Skjønner deg veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...