Myldre Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Lurer litt på hva folk bruker Sumo til? Jeg begynte å bruke Sumo pga Hotel Cæsar og Frustrerte Fruer. Er det noe annet som er verdt å se på for en som liker komedie og drama?
Leksie Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Hotel cæsar, frustrerte og petter elsker mari
Gjest Bobler Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Akkuratt nå har jeg dilla på gamle sesonger av Cæsar, sett 1-9 på noen uker Ser også på Torsdag Kveld fra Nydalen, Senkveld og andre programmer som sendes innimellom (gullfisken osv) Fruene lastes ned, orker ikke vente til det er i norge
Wonders Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 ser aldri påtv2... ikke hørt om sumo... Merker etter svarene at det er nettv? Samma for meg. Gidder ikke se slikt.
MiniMjau Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Sport som ikke sendes på TV2, f.x fotballkamper og sykkelritt. Kanskje ser jeg et innslag fra God morgen norge som kan være av interesse og slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå