AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Heisann! Kjøpte meg endelig den hårkuren jeg har hatt så lyst på, Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor Treatment, men jeg syns den har så utrolig rar konsistens. Veldig flytende og "knudrete". Skal den være slik?
Gjest Cosette Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Ja, den har rar konsistens. Vanskelig å fordele skikkelig syntes jeg, og jeg følte nesten at den bare skled ut igjen av den våte håret sammen med vannet som dryppet. Men den fungerte bra, da.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Ja jeg fant ut at jeg må klemme mest mulig vann ut av håret. Har også lest at man skal bruke stortannet kam og gre gjennom. Sikkert fordi den er så vanskelig å fordele. Og så skal man alltid bruke balsam etterpå Slik bruker du den 1. Sjamponer håret. 2. Håndkletørk håret og fordel K-Pak Deep Penetrating Reconstructor i hele håret, gre lett igjennom med en grov kam. La virke i 5 minutter. 3. Skyll ut og avslutt med balsam. Brukes 1-2 ganger i uken avhengig av hvor mye gjenoppbygging håret trenger. Min lenke
Månestråle** Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Har lagt merke til det samme. Er det bare meg, eller lukter den litt "skjemt" også?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Jeg syns at... *tenke* På en måte lukter den ikke bare banan, men den lukter gammel banan. Men ikke skjemt sånn sett.
Chocoholic Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 produktet er fantastisk, men jeg må tørke håret ganske mye for å få mest mulig utav den. Håper at den nye versjonen er bedre, men har ikke fått tak i den enda... Jeg synes den lukter en blanding av banan og kokos, og er ikke så spesielt stor fan av akkurat det, men det er nå så.
Gjest BabyBlue Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Jeg syns at... *tenke* På en måte lukter den ikke bare banan, men den lukter gammel banan. Men ikke skjemt sånn sett. Ja, samme her. Skal visstnok være sånn.
challenger Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Jeg syns at... *tenke* På en måte lukter den ikke bare banan, men den lukter gammel banan. Men ikke skjemt sånn sett. Synes den både lukter og ser ut som most banan jeg:p
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 De bruker vel sånn kunstig bananlukt, en ester, husker vi lagde det i kjemien på ungdomsskolen. Den lukter også overmoden banan Synes lukta og konsistensen funker, jeg, men enig i at den er "rar".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå